Politiebericht Duin- en Bollenstreek Noord

Datum nieuwsfeit: 09-11-1999
Politiebericht Duin- en Bollenstreek Noord

Laatst gewijzigd 9 november 1999.

Auto te water

In de nacht van 7 op 8 november raakte op de Van Berckelweg een 39-jarige Hillegommer met zijn auto in de sloot. Door nog onbekende oorzaak raakte hij met zijn voertuig in de berm, raakte een verkeersbord en kwam vervolgens in een naast de berm gelegen sloot terecht. Met onbekende verwondingen is de bestuurder naar het LUMC gebracht.

Graafmachine gestolen.

Van een bedrijfsterrein aan Meer en Duin is van zondag op maandag, 7 op 8 november een graafmachine ontvreemd ter waarde van fl. 70.000,--. De Noordwijkerhoutse eigenaar van de machine was bezig met werkzaamheden op het terrein. De dieven betraden het terrein na het forceren van een slot van het hek. Het vermoeden bestaat dat de graafmachine ergens buiten het terrein is ingeladen. Het betrof hier een gele graafmachine van het merk Allrad 120. De politie heeft de graafmachine landelijk gesignaleerd en stelt een onderzoek in.