Strategische samenwerking softwarebedrijven Isah en Cadatec

Datum nieuwsfeit: 09-11-1999

STRATEGISCHE SAMENWERKING SOFTWAREBEDRIJVEN ISAH EN CADATEC

Tilburg en Breda, 9 november 1999 -ERP-softwareleverancier Isah b.v. is voornemens de strategische samenwerking met Cadatec Engineering Software BV te bekrachtigen door een belang van 40% in Cadatec te nemen. Middels de nauwere samenwerking breiden zowel Isah als Cadatec hun leveringsprogramma's over en weer uit. De strategische samenwerking is een antwoord op de markt waar steeds meer ondernemingen het engineeringstraject volledig willen integreren in de gehele bedrijfsvoering om zo ontwikkel-tijden te verkleinen en ontwerpfouten te reduceren waardoor kosten worden bespaard.

Isah is een snelgroeiende Tilburgse ERP-softwareproducent Het in 1987 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen