Nortel Network toegangsrouter revolutioneert Internettoegang

Datum nieuwsfeit: 09-11-1999

PRIJSVERLAGINGEN TOT 50% VOOR NORTEL NETWORKS TOEGANGSROUTERS

Basis voor zakelijke Internettoepassingen verschuift naar optische Internet-verbindingen, open routering en IP-software

New York (Verenigde Staten), 9 november 1999 - Nortel Networks heeft nieuwe prijzen bekendgemaakt voor haar leveringsprogramma toegangsrouters. Deze zijn tot 50% lager dan die van de naaste concurrent. Tevens bevestigt Nortel Networks dat het bedrijf licenties voor 'Open IP Environment routing-' en Internet Protocol-software verkocht heeft aan meer dan 75 klanten. Deze software stelt bedrijven in staat vrijwel alle hardware, van servers tot netwerkprocessoren, geschikt te maken voor Internet-toepassingen.

De basistechniek van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen