Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Conferentie en vakbeurs 'Reinventing Sales and service'

PERSAANKONDIGING

's-Hertogenbosch, oktober 1999

Customer Relationship Management '99 het grootste CRM-event in de Benelux
Conferentie en Vakbeurs
'Reinventing Sales and service'
10 en 11 november, AHOY Rotterdam

Op 10 en 11 november '99 vindt in AHOY Rotterdam voor de tweede maal de grootste conferentie en vakbeurs in de Benelux over Customer Relationship Management plaats:
CRM '99. Het tweedaags congres wordt voorafgegaan door een pre-conference workshop op
9 november en een post-conference workshop op 12 november. Het evenement is vorig jaar met 800 aanmeldingen uiterst succesvol verlopen en dit jaar belooft het allemaal nóg groter en drukker te worden. Vele belangrijke organisaties op het gebied van CRM participeren in CRM '99.

Programma conferentie en vakbeurs
Het evenement vindt in Nederland plaats, maar heeft een sterk internationaal getint karakter. De key note sprekers lichten de meest recente ontwikkelingen op het gebied van CRM toe. Speciale key note is Jim Taylor, één van Amerika's vooraanstaande business futuristen (Wall Street Journal) en mede-auteur van de bestseller "The 500 Year Delta".

Deelnemers horen onder andere hoe zij een succesvolle CRM-strategie kunnen implementeren in de organisatie. Ook komt het onlangs verschenen onderzoek van PricewaterhouseCoopers aan bod, waarin zij 25 CRM pakketten hebben geanalyseerd.
Congresvoorzitter is Prof. Dr. Cor Molenaar, Professor "Electronic Marketing" Erasmus
University en Managing Director BVI One2One Customer Concepts.

10 november - ochtend

* Francois Tabard: Group Manager Horizontal Industries EMEA, Microsoft
Putting the Customer at the Center of your Company
* Dale Kutnick: Chairman, President, CEO & Co-Research Director van de META group
Megatrends in CRM

* Dick van Schooneveld: Market & Customer Management Leader, PricewaterhouseCoopers
Standard Software for Customer Relationship Management
* Adam en Jay Curry: oprichter Think New Ideas resp. mede-oprichter MSP Associates
The Customer Marketing Method: Platform for Implementing CRM

Van 18.00 tot 21.30 uur verzorgt Marcel Holsheimer, CEO en oprichter van Data Distilleries een
In Depth seminar met de titel The Power of data mining in the multi-channel front-office.

11 november - ochtend

* Rick Powles: Business Unit Director CRM Products EMEA, Oracle The integrated Front Office

* Niels Bo Theilgaard: President en CEO van Baan Nordic A/S Enhanced Enterprise Selling

* Jim Taylor: oud Executive Vice President van Gateway 2000 en mede-auteur van de
bestseller "The 500 Year Delta"
CRM: what happens after what comes next?

* Paul Wahl: President en COO van Siebel Systems Extending business strategies by integrating eBusiness solutions with the front office.

Van 18-21.30 uur verzorgt Jim Taylor tevens een speciaal In Depth avondseminar.

Veel praktijk bij de vakbeurs en business cases - beide middagen De meeste van alle belangrijke en toonaangevende organisaties, actief op het gebied van CRM, participeren in dit evenement: 4C, Applix, Baan, Bolesian, Brio Software Nederland, BVI One2One, Compaq, CompuDonk, Creatid, DBS Business Solutions, Epicor, ExpoVision, Icon, Lacis, Microsoft, MSP Associates, NCR, Newcom, Norkom, Oracle, PricewaterhouseCoopers, Quercus, Scope Marketing Technology, Selligent, Siebel, Truston en Update Marketing en nog vele andere organisaties.

Zij zijn actief aanwezig op de grote vakbeurs - méér dan 70 standhouders
- en in een vijftigtal praktijkcases. Enkele onderwerpen zijn:
* Customer Case Mexx - door Siebel

* Integrating CRM with back-office - door Oracle
* Event driven marketing - door NCR

* Management Information from your CRM-application - door Cognos en Mercedes-Benz.

* Internet CRM; electronic commerce via contant management and personalisation - door Bookmark

Doelgroep
CRM '99 is van belang voor iedereen die te maken heeft met relatiemarketing en biedt uiterst waardevolle informatie om hun concurrenten net die ene stap voor te blijven in de volgende eeuw. Het evenement is met name bestemd voor functionarissen werkzaam in marketing, sales en customer service:

* CEO's, COO's, managing directors, general managers
* Directeuren en Managers in Marketing, Sales, Customer Service en Call Centers

* CIO's, Network managers, IS planners en architecten, Data Warehouse managers, Webmasters

* aanbieders van Sales Force Automation, Field Service Application, Customer Service en Support en Software-leveranciers, System Integrators, Telecombedrijven

* Consultants en Business Analisten

* Kennismanagers en managers verantwoordelijk voor implementatie van kennis-informatie systemen

Deelname
De prijs voor deelname aan de conferentie en vakbeurs op 10 & 11 november is voordelig. De eerste, derde en vijfde deelnemer betaalt slechts fl. 495,- ex. BTW per dag en fl. 985,- voor beide dagen. Elke tweede, vierde en zesde deelnemer mag gratis mee.

Deelname aan het In Depth seminar kost fl 995,- (10 november) en fl 695 (11 november).

Voor meer informatie over het programma of deelname kunt u contact opnemen met de organisatie van het evenement InfoCare, Bert Gelderblom (projectmanager) of Heleanne Mommaal (projectcoördinator, +31 (0)73 64 88 633).
Op onze website www.data-intelligence.nl vindt u de meest actuele informatie.

++++++++++++++=

Noot voor redacties

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie