NEC herstructureert tot NEC Computers International

Datum nieuwsfeit: 10-11-1999

NEC bouwt zijn activiteiten uit en herziet wereldwijd de huidige structuur van de PC/ Server divisie.

Nieuw bedrijf NEC Computers International zal een volledig homogene productlijn en een wereldwijde servicestructuur aan gaan bieden.

Wijchen, 10 november 1999 - NEC Corporation (NEC)(NASDAQ:NIPNY) maakt vandaag bekend dat het haar wereldwijde PC en server divisies -met uitzondering van Japan en China- heeft ondergebracht in een nieuw bedrijf; NEC Computer International. Dit houdt in dat alle activiteiten verricht door Packard Bell NEC en NEC’s pc en server business in Europa, USA en Azië Pacific ondergebracht zullen worden in dit nieuwe bedrijf. Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen