Sybase OpenSwitch 12.0 maakt ‘portals’ continu beschikbaar

Datum nieuwsfeit: 10-11-1999

Sybase OpenSwitch 12.0 maakt ‘portals’ continu beschikbaar

Maarssen, november 1999 - Sybase heeft aan zijn applicaties voor e-Business OpenSwitch 12.0 toegevoegd. Het betreft een ‘open’ oplossing waarmee centrale netwerkservers 24 uur per dag, zeven dagen per week, voor gebruikers toegankelijk blijven.

OpenSwitch 12.0 bewaakt het netwerkverkeer en verdeelt dat gelijkmatig over de beschikbare servers. Tijdens geplande of onvoorziene ‘downtime’ van een server, worden inkomende aanvragen bovendien automatisch met een andere server doorverbonden. De hoge continuïteit die daarmee wordt bereikt is vooral van belang voor intranetten waarop bedrijfskritische applicaties actief zijn.

Sybase OpenSwitch ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen