PvdA Amsterdam-ZuiderAmstel praat over openbare ruimte

Datum nieuwsfeit: 11-11-1999
PvdA Amsterdam-ZuiderAmstel praat over openbare ruimte

'Speelruimte voor wonen en werken'

Amsterdam, 8 november 1999 -- Op donderdag 11 november aanstaande organiseert de Partij van de Arbeid ZuiderAmstel vanaf 20.00 uur een discussiebijeenkomst over de openbare ruimte, de straten en pleinen van de buurt waar gewoond, gespeeld en gewerkt wordt.

Er zal gesproken worden over drie pleintjes in de buurt - bij de IJselstraat, de Vechtstraat en de Winterdijkstraat - waarvoor binnenkort plannen verwacht worden. Ook zullen het RAI-plein en de ontwikkelingen die in die buurt op stapel zijn aan bod komen. Tenslotte denkt de PvdA dat er nog wel het een en ander te verbeteren is aan de speelvoorzieningen in de buurt. Daar wil met name de deelraadsfractie ook graag met alle belangstellenden over van gedachten wisselen, om zo een stap vooruit te kunnen zetten.

De bijeenkomst vindt plaats in het Jongerencentrum 'Het Plein' (Vechtstraat 77 a). Naast wijkwethouder Piet Polderman zullen diverse betrokken buurtbewoners en raadsleden zich in de discussie mengen. Alle belangstellenden zijn van harte welkom.

De PvdA ZuiderAmstel heeft, net als vorig jaar rond de bijeenkomst over kinderopvang, een themakrant uitgegeven. Ruim 3000 exemplaren van de krant zijn verspreid in de buurt van het jongerencentrum waar op 11 november de bijeenkomst gehouden wordt. De krant kan nog tot 11 november worden aangevraagd bij de PvdA in stadsdeel ZuiderAmstel op nummer 020-6759987.

Amsterdam, 8 november 1999
Afzender: