Dag van het Ontwerp regio Eindhoven

BNO

8 NOVEMBER 1999 - MANIFESTATIE

Dag van het Ontwerp Eindhoven

Donderdag 11 november a.s. vindt voor de tweede keer de Dag van het Ontwerp regio Eindhoven plaats. Dit keer in het Auditorium van de Technische Universiteit Eindhoven. Een ochtendprogramma biedt geïnteresseerden alsnog de mogelijkheid de tentoonstelling 'Vision of the Future' in het Evoluon te bezoeken. Het middagprogramma omvat o.a. een mini-symposium waarin aan de hand van praktijksituaties het toenemend belang van creativiteit in het productie- en ontwerpproces besproken zal worden. Hiervoor zijn uitgenodigd: Lidewij Edelkoort en Pentagram Design. Ook wordt rond het thema 'Vervoer en mobiliteit' een aantal workshops georganiseerd. BNO Kring Zuid organiseert een tentoonstelling van ontwerpers en ontwerpbureaus uit de regio. Meer informatie: telefoon: (040) 2961150.

Voor opmerkingen en vragen: (website@bno.nl)