Politiebericht Land van Cuijk

Datum nieuwsfeit: 11-11-1999

Donderdag 11 November

MISHANDELING

Een 81 jarige inwoner van Cuijk heeft woensdag bij de politie aangifte gedaan van mishandeling. De man is in de nacht van zondag op maandag rond 01.00 uur in het Kruishout geslagen door een onbekende. Hij was na een cafebezoek op weg naar huis. Het slachtoffer liep verschillende verwondingen in zijn gezicht en gekneusde ribben op. Het enige dat hij zich nog vaag kan herinneren is dat hij overeind is geholpen door een toevallig passerende man. De politie is op zoek naar getuigen van deze mishandeling, met name de man die het slachtoffer overeind geholpen heeft wordt verzocht contact op te nemen met de politie Land van Cuijk via tel 0485 - 355555

AANHOUDING NA MISHANDELING.

De politie heeft woensdagavond een 26 jarige inwoner van Cuijk aangehouden op verdenking van mishandeling. De verdachte gaf in een cafe in Cuijk zonder directe aanleiding een kopstoot aan een slachtoffer die daardoor verwondingen aan zijn lip opliep. De man is inverzekering gesteld.

BEDREIGING / MISHANDELING

Een automobilist heeft woensdagmiddag een inwoner van Cuijk bedreigd en geslagen omdat hij met zijn auto niet over de Markt in Cuijk kon. Op dat moment waren mensen bezig met het afbreken van de marktkramen en was de weg nog niet vrij. De verdachte was het hier niet mee eens, stapte uit en sloeg een van de mannen op het hoofd. Na wat bedreigende taal ging hij er vandoor. Het kenteken van de auto waarin hij reed is genoteerd. De politie stelt een onderzoek in.

INBRAAK IN BEDRIJF

In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken bij een bedrijf aan de Dominicanenstraat in Langenboom. Een werknemer ontdekte vanmorgen dat een deur opengebroken was. Uit het bedrijf verdween een geldbedrag van enkele tientjes. Het hele bedrijf is doorzocht.

DIEFSTAL UIT AUTO

In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan de Schoolstraat in Oeffelt. Nadat een raam was vernield is de geluidsinstallatie uit de auto gehaald. Aan de Raamhof in Oeffelt zijn in dezelfde nacht twee auto's opengebroken. Ook uit deze auto's verdween de geluidsapparatuur.

CONTROLE SNELHEID

Tijdens een snelheidscontrole op de Deurneseweg in Oploo heeft de politie Land van Cuijk woensdag de snelheid gecontroleerd van 128 passerende auto's. 35 bestuurders reden te hard waarvan de hoogst gemeten snelheid 131 km/u. was waar 80 km/u. is toegestaan.