Politiebericht Maasland

Datum nieuwsfeit: 11-11-1999

Donderdag 11 November

HENNEPKWEKERIJ AANGETROFFEN (Heesch)

Woensdag is in een woning aan de Schoonstraat in Heesch een hennepkwekerij aangetroffen. Bij de politie waren klachten binnen gekomen, naar aanleiding waarvan een onderzoek werd ingesteld. Op de zolderverdieping werd de hennepkwekerij aangetroffen. De ruim 300 planten, groeilampen, afzuiginstallatie en voedingsmiddelen zijn inbeslaggenomen. Tegen de 22-jarige bewoner is proces-verbaal opgemaakt.

AUTO GESTOLEN (Oss)

Woensdag is vanaf de Spoorlaan in Oss een witte Opel Kadett gestolen. Het kenteken van de auto is TL-68-LD. Vanaf de Schaarstraat in Nistelrode is een blauwe Opel Vectra gestolen. Het kenteken van de auto is NF-HV-99. Vanaf de Bram van den Berghstraat in Oss is een groene Opel Kadett met het kenteken PT-75-DS gestolen.

PAPIERCONTAINER UITGEBRAND (Oss)

Woensdagavond is een papiercontainer die aan Rossinistraat in Oss stond uitgebrand. Door onbekende oorzaak is brand ontstaan in de container. Door de brandweer kon de brand worden geblust. Omstanders konden voorkomen dat ook een tweede container in vlammen zou opgaan, door deze te verplaatsen.

MAN AANGEHOUDEN VOOR WINKELDIEFSTAL (Oss)

Donderdagmorgen is een 30-jarige man uit Volkel aangehouden. Door personeel in een winkel aan de Heuvel in Oss, was gezien, dat de man een tweetal gouden kettinkjes had weggenomen. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.