Nederland gekozen in UNESCO-organen

PERSBERICHT NATIONALE UNESCO COMMISSIE

Nederland gekozen in UNESCO-organen

Parijs/Den Haag, 11 november 1999

Nederland is vanavond gekozen in een aantal belangrijke bestuursorganen van de UNESCO, de VN-Organisatie voor Onderwijs, Wetenschappen, Cultuur en Communicatie. Het gaat om het Internationale Hydrologie Programma, het UNESCO Instituut voor Statistiek, het Comité voor de Bio-ethiek en het Internationale Programma voor Communicatieontwikkeling. De verkiezingen zijn onderdeel van de 30e Algemene Conferentie van de UNESCO die dezer dagen in Parijs wordt gehouden. Eerder deze week werd Nederland al gekozen als lid van de Uitvoerende Raad, het dagelijks bestuur van de VN-organisatie.

Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen