Genicom sluit distributieovereenkomst met Datelcom

Datum nieuwsfeit: 12-11-1999

Genicom sluit een distributieovereenkomst met Datelcom

's-Hertogenbosch, 12 november 1999 - Genicom Corporation en Datelcom maken bekend dat ze een overeenkomst hebben afgesloten voor de distributie van Compaq printers. Door deze overeenkomst is Datelcom in staat de complete lijn van Compaq producten aan te kunnen bieden, inclusief de printoplossingen.

Datelcom in Houten is een belangrijke distributeur van computersystemen en netwerkprodukten, waarbij een
totaalconcept van zowel producten als diensten wordt geleverd. "Datelcom heeft de producten van Digital en Compaq al in het portfolio en met de Compaq printers van Genicom als extra toevoeging zijn we nu in staat om de complete lijn van value en volume producten inclusief printoplossingen aan te kunnen bieden", aldus Marije Nelis, Product Manager Compaq bij Datelcom.

Voor Genicom betekent deze overeenkomst een nieuw
afzetkanaal naar gebruikers van Digital en Compaq systemen. Mede vanwege Datelcom's ervaring met het distribueren van Compaq en Digital producten creEBert Genicom met deze overeenkomst een mogelijkheid tot samenwerking met de relaties van Datelcom.

Genicom

Genicom Corporation is een leverancier van
netwerkintegratie, multi-vendor services en printers met een focus op de middelgrote, client/server markt. In omzet is Genicom de derde printerfabrikant ter wereld. Genicom ontwerpt en levert een brede lijn van high-performance seriële matrixprinters, regelmatrixprinters,
paginaprinters, thermische printers en printers voor de reisindustrie. Aanvullend levert Genicom een lijn van printerbenodigdheden, onderdelen en services. Verder is Genicom de leverancier van Digital/Compaq printerprodukten. Voor meer informatie kunt u terecht op de website: www.genicom.com