Iso 9002 certificaat voor Mazda-importeur

Datum nieuwsfeit: 12-11-1999

Zoeken op merk Algemeen zoeken Zoeken op model Vergelijk de merken

Merkenlijst Dealers Merkenclubs

Persberichten Design Auto & Fiscus Agenda Auto links Mobiliteitsvragen Technisch woordenboek AutoRAI sinds 1899 Nationale Auto Pas Auto Recycling Nederland

Formule 1 WK Rally Races Nationaal Nationale Rallysport AutoSPORT Algemeen Race-scholen

Over AutoRAI.nl Colofon Reactie

Terug naar overzicht Iso 9002 certificaat voor Mazda-importeur 1-1-98. Tijdens een feestelijke bijeenkomst bij Auto Palace - de Binckhorst b.v. in Den Haag kreeg de Mazda-importeur onlangs het felbegeerde ISO 9002 certificaat uitgereikt door de heer F. Hiemstra.

Als Lead-Auditor van de certificerende instantie Tüv Nederland b.v. legde de heer Hiemstra in zijn speech de nadruk op het belang van dit ISO 9002 certificaat en feliciteerde alle medewerk(st)ers met het realiseren van deze mijlpaal.

Jeroen van Hasselt (Commercieel Directeur) en Jan Jansen (Kwaliteits Mana-ger) namen namens de directie van Auto Palace - de Binckhorst b.v. het certificaat in ontvangst. Zij benadrukten in hun dankwoord dat ieder bedrijf, dat volgens de zeer hoge ISO 9002-normen kwalitatief geschikt bevonden is, zich moet realiseren dat het handhaven en verder uitbouwen van die normen als eerste prioriteit