Essay- en gedichtenwedstrijd over millenniumwisseling

Datum nieuwsfeit: 12-11-1999

Projectbureau Millennium Overheid

Uit de electronische nieuwsbrief :

ESSAY- EN GEDICHTENWEDSTRIJD

Minister Van Boxtel heeft jongeren tussen de 16 en 25 jaar opgeroepen om mee te doen aan de essay- en gedichtenwedstrijd "Mijn wereld in 2040". Kort voor de sluitingsdatum waren al meer dan 300 inzendingen door de brievenbus van PMO gegleden. Een deskundige jury die bestaat uit Jan Terlouw (voorzitter, schrijver en politicus), Nina Brink (World Online) en Hagar Peters (dichteres), kiest zowel voor de categorie gedichten als voor de categorie essays drie winnaars. De winnaars van de eerste prijs worden bekend gemaakt in Hallo 2000, de televisie-uitzending van de NOS op 31 december 1999. Ook zullen de tien mooiste gedichten en essays worden gebundeld in een boekje.

Hoe kunt u het PMO bereiken

Het PMO heeft een site op Internet waarin bijna alle informatie waarover het PMO beschikt, overzichtelijk is gerangschikt. U kunt die informatie voor eigen gebruik downloaden. Als u vragen hebt, kunt u die schriftelijk, telefonisch of per E-mail stellen.

Adres: Parkstraat 83 2514 JG Den Haag Internetadres: www.pmo.nl E-mail: (info@pmo.nl)

De PMO Infodesk is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur onder telefoonnummer (070) 353 81 38