Rational versnelt e-development

Datum nieuwsfeit: 15-11-1999

Rational versnelt e-development met nieuwe versies van Rational Suite en Rational ClearCase; introduceert geünificeerd versiemanagement

Rational verenigt multifunctionele softwareteams door nauwere productintegratie, teneinde de ontwikkeling van Internetsoftware te automatiseren

Schiphol-Rijk, 15 november 1999 - Rational Software annonceert een belangrijke update van haar productlijn, waarmee klanten hun e-development inspanningen kunnen versnellen en kwalitatief hoogwaardiger producten voor het Internet sneller op de markt kunnen brengen. Rational Suite 1.5 en Rational ClearCase 4.0 zijn voorzien van betere integratiemogelijkheden en een uitgebreidere functionaliteit, waardoor softwareteams in staat worden gesteld om Internetsoftware te ontwerpen, te bouwen en te testen, alsmede de wijzigingen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen