Alle Europese R&D subsidies in één gids

Senter

15 Nov 1999.

Alle Europese R&D subsidies in één gids

Het eerste deel van de Gids voor Europese R&D 2000 biedt de lezer een handreiking bij het schrijven van een succesvol subsidievoorstel. De gids beschrijft op welke manier onderzoekers en ondernemers een succesvolle subsidieaanvraag in Brussel kunnen indienen.

Het tweede deel geeft een uitgebreid overzicht van subsidieprogramma´s - van onderzoeksbeurzen tot investeringssubsidies - compleet met adres en internetsite voor meer informatie.

De Gids is samengesteld door EG-Liaison, een onderdeel van Senter, dat sinds 1983 instellingen en bedrijven de weg wijst in het complexe landschap van Europese subsidies. De projectadviseurs van EG-Liaison geven voorlichting en helpen bij het opstellen van een subsidievoorstel. Daarnaast zoeken zij voor hun klanten naar onderzoekspartners.

U kunt de Gids voor Europese R&D 2000 bestellen bij Senter/EG-Liaison. De kosten zijn Ÿ 65,00 exclusief verzendkosten.

Voor bestelling of meer informatie kunt u contact opnemen met Senter/EG-Liaison, telefoon: (070) 361 02 50, e-mail: (m.hes@egl.nl)

, internet: www.egl.nl.