Preferred Learning Program CA vermindert kosten klant

Computer Associates

Preferred Learning Program CA vermindert kosten klant

Lagere onderhoudskosten Unicenter Tng

Nieuwegein, Islandia, 15 november 1999 - Computer Associates International, Inc. (CA) Global Professional Services (GPS) introduceert het Preferred Learning Program (PLP). Dit is een programma waarbij klanten die bij aanschaf van Unicenter TNG investeren in gecertificeerde trainingen, korting krijgen op hun onderhoudscontracten.

Klanten die deelnemen aan het PLP ontvangen op hun jaarlijkse onderhoudscontracten een korting die afhankelijk is van de gedane investeringen in trainingen. Doel van het plan is dat organisaties minder vaak een beroep hoeven doen op de supportafdeling van CA, waardoor hun onderhoudskosten dalen.

"Technici die zich de kennis over en vaardigheden in CA-producten hebben eigen gemaakt, nemen betere en snellere beslissingen", zegt Chris Wagner, executive vice president en general manager GPS van CA. "Wij zijn ervan overtuigd dat goed opgeleide IT-medewerkers uiteindelijk de totale IT-kosten verminderen."

Deelnemers aan het PLP van CA kunnen kiezen uit drie verschillende niveaus: goud, zilver en brons. Op elk niveau biedt CA de klant een kortingspercentage op het onderhoudscontract. Dit gebeurt aan de hand van een puntensysteem dat is gekoppeld aan het geïnvesteerde opleidingsbedrag. Het aantal punten en de kortingspercentages nemen toe als het deelnameniveau stijgt. CA is van plan om het PLP uit te breiden met Jasmine ii, OS/390 mainframe-oplossingen en andere producten waar de klant om vraagt.

"CAs Preferred Learning Program is het eerste programma waarbij ik direct resultaat zie van mijn trainingsinvestering", zegt Tom Hunter, directeur van I/S, customer support center in Camcare, een toonaangevend regionaal gezondheidssysteem. "Iedere dollar die ik via CA Opleidingen in training en certificering van mijn personeel investeer, leidt tot een korting op de onderhoudsbedragen. Maar nog beter is dat ik het rendement al lang voor het einde van het jaar terugzie. Implementeren gaat sneller, gemakkelijker en beter. Als Preferred Learning Partner weet ik dat ik op mijn personeel kan vertrouwen bij het nemen van beslissingen die ons helpen de operationele kosten te verlagen en ons gebruik van CA-software te optimaliseren."

Hoe hoger de investering in opleidingen, hoe hoger de korting op het onderhoudsbedrag, met name als een onderneming sleutelfunctionarissen in CA-technologie certificeert", zegt Terri Seppala, senior vice president en general manager Global Education Services. "Ondernemingen kunnen hun operationele kosten verlagen, de omzet verhogen en minder fouten maken bij werving als zij medewerkers opleiden en certificeren in de technologie die hun kernactiviteiten aanstuurt."

CA Education
Meer informatie over CA Unicenter TNG opleidingsprogrammas: www.cai.com/education/certified. Gedetailleerde cursusomschrijvingen: www.cai.com/educations/descriptions.htm. CAs uitgebreide Virtual Learning Network (computer-gebaseerde trainingsbibliotheek), dat in samenwerking met Arthur Andersen wordt aangeboden, is te vinden op www.cai.com/education/vln. Het nieuwste cursusschema van CA Education Learning Center staat vermeld op www.cai.com/education/locations.htm.

Over CA Global Professional Services
CA GPS biedt een breed scala van IT-dienstverlening aan in tientallen disciplines, waaronder beheer van infrastructuur, applicatieontwikkeling en integratie, Y2K-diensten, asset management, deskside support en productiviteit van eindgebruikers. De dienstverlening varieert van consultancy tot implementatie en van outsourcing tot facility management. GPS heeft naast het hoofdkantoor in Islandia, New York, ook vestigingen in Noord- en Zuid-Amerika, Europa en het Verre Oosten.

Over Computer Associates
Computer Associates International, Inc. (NYSE: CA) is wereldwijd marktleider op het gebied van bedrijfskritische software voor zakelijk gebruik. Computer Associates levert software, ondersteuning en integratiediensten in meer dan 100 landen over de hele wereld. Het bedrijf telt 17.500 medewerkers en realiseerde over het fiscale jaar 1999 een omzet van 5,3 miljard US dollar. Bij de Nederlandse vestiging van Computer Associates in Nieuwegein werken ruim 150 mensen. U kunt CA bereiken op het world wide web www.cai.com of via www.cai.com/offices/holland.

Alle producten en merknamen waaraan gerefereerd wordt, zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaars.

Voor nadere informatie kunt u zich wenden tot:
Aad Jan Roos, PR Officer
Computer Associates B.V
Postbus 577, 3430 AN Nieuwegein
Tel (030) 604 83 45
Fax (030) 605 12 34

© Copyright 1995-1999 Computer Associates International, Inc. Voor meer informatie over deze website kunt u contact opnemen met de webmaster