E-commerce thema op COMDEX/Fall '99 in Las Vegas

Datum nieuwsfeit: 15-11-1999

M E D I A A L E R T

COMDEX/Fall '99, 15 t/m 19 november 1999, Las Vegas, USA

Van 15 t/m 19 november 1999 wordt in Las Vegas (Nevada, USA) de COMDEX/Fall '99 gehouden, de belangrijkste beursmanifestatie ter wereld voor professionals en belanghebbenden in de IT. Dit jaar zal COMDEX/Fall in het teken staan van de technologie voor e-commerce, met ruim 2.000 deelnemende bedrijven en vele productintroducties. Naar verwachting zullen meer dan 200.000 IT professionals, ontwikkelaars en managers COMDEX/Fall '99 bezoeken. De openingstijden van de beurs zijn dagelijks van 10.00 tot 18.00 uur.

Diverse klanten van MCS zijn aanwezig op COMDEX/Fall '99. Onderstaand vindt u meer informatie over de activiteiten van Cisco, CMG, Compaq en Microsoft. Voor Intel verwijzen wij naar bijgevoegde uitnodiging.

Cisco
Cisco CEO John Chambers houdt op COMDEX/Fall '99 een keynote speech, op dinsdag 16 november om 09.00 uur in de Ballroom van het Venetian Hotel. Aansluitend is er een Q&A-sessie voor de pers, van 10.30 tot 11.15 uur. Cisco neemt op donderdag 18 november tevens deel aan het Comptia-panel, waarbij Cisco zal spreken over de networkingstrategie voor het MKB, met de nadruk op e-commerce. Voor informatie over het exacte tijdstip en de locatie kunt u contact opnemen met Karin van Geelen, tel. 06 - 2040 8599, e-mail: (kgeelen@cisco.com).

Cisco Systems is te vinden op stand L2505 van de North Hall van de Las Vegas Convention Center. Diverse leden van het management van Cisco zullen op de beursvloer aanwezig zijn. Voor interviewaanvragen kunt u contact opnemen met Karin van Geelen.

Micrografx
Micrografx is ook tijdens COMDEX/Fall '99 weer een van de hoofdorganisatoren en sponsors van het traditionele 'Micrografx Chili Cook Off'-evenement. De Micrografx Chili for Children Cook Off is een jaarlijks terugkerend evenement tijdens COMDEX. De opbrengst van de Chili Cook Off komt geheel ten goede van Micrografx Chili for Children Foundation, een non-profit organisatie die zich inzet voor vermiste kinderen. In samenwerking met andere sponsors uit de technologiesector heeft Micrografx inmiddels ruim 3,4 miljoen dollar bij elkaar gebracht en bijgedragen aan het National Center for Missing and Exploited Children (NCMEC).

De Micrografx Chili for Children Cook Off wordt dit jaar gehouden in het MGM Grand Hotel Conference Center, op dinsdag 16 november, van 18.00 tot 11.00 uur. Tijdens het feest zal de bekende soulband 'The Commodores' optreden. De toegangsprijs bedraagt $50. Voor de pers is er een beperkt aantal kaarten gratis verkrijgbaar op de stand van WRQ, standnummer 117 van het Microsoft Windows 2000 Partner Pavillion.

Microsoft
Op zondag 14 november zal Microsoft-chairman Bill Gates een keynote-presentatie geven met als thema 'Windows: Empowering Individuals in the Next Millennium'. Tijdens deze presentatie zal hij zijn visie geven op de ontwikkelingen voor de individuele gebruiker voor de komende jaren. Deze keynote start om 19.00 uur en vindt plaats in het Venetian Hotel.

Windows 2000 is het belangrijkste product dat door Microsoft tijdens COMDEX zal worden gedemonstreerd. Daarbij komen alle aspecten van het nieuwe besturingssysteem aan bod, uiteenlopend van de praktische functionaliteit en mogelijkheden, tot de vele voordelen op het gebied van e-commerce en de nieuwe mogelijkheden voor ontwikkelaars. In het Microsoft Partner Pavilion zullen Microsoft en haar partners vele applicaties, tools en oplossingen tonen die werken met Windows 2000.

Microsoft is tevens een van de sponsors van het Micrografx Chili for Children Cook Off-evenement, op dinsdag 16 november. Microsoft is te vinden op standnummer L4852 en het Microsoft Partner Pavilion (standnummer L5142) van het Las Vegas Convention Center. Ricardo Adame en Mark Thomas zijn ter plaatse de contactpersonen voor de pers.

ON Technology
ON Technology demonstreert tijdens COMDEX/Fall '99 haar product ON Command CCM voor Windows 2000, een complete oplossing voor het centraal beheren van Windows 2000-clients. ON Command CCM is een op Windows 2000 Server gebaseerde oplossing en beheert naast Windows 2000-clients tevens Windows NT-, Windows 95- en Windows 98-clients.

Op de stand van ON Technology zijn Till von Rexleben, Vice President Sales & Support, en Phil Neray, Vice President Marketing, aanwezig voor nadere informatie. Voor afspraken kunt u contact opnemen met de standmanager, Barbara Chandler, tel. 00 1 871 487 3450.

ON Technology is te vinden op standnummer L5142-21 van het Microsoft Partner Pavilion van het Las Vegas Convention Center.

WRQ
WRQ demonstreert op haar stand in het Microsoft Partner Pavilion haar product Reflection 8.0 voor Windows 2000, de complete oplossing die toegang biedt tot informatie op hostsystemen. WRQ is tevens mede-sponsor van het Microgafx Chili for Children Cook Off-evenement, dat dinsdagavond 16 november plaatsvindt in het MGM Grand Hotel Conference Center. Ook is WRQ een van de sponsors en deelnemers aan het Silicon NW-evenement, voor journalisten en vertegenwoordigers uit de ICT-industrie. Silicon NW vindt plaats in de Brasilia Ballroom van het Rio Pavilion Convention Center, op van 18.00 tot 21.30 uur. Vanaf 17.30 uur staan er bij het Las Vegas Convention Center en het Sands Convention Center limousines klaar voor het vervoer van de pers naar dit evenement. Toegang alleen op vertoon van uitnodiging en visitekaartje.

Uitnodigingen voor het Silicon NW-evenement en een beperkt aantal toegangskaarten voor de Micrografx Chili for Children Cook Off zijn verkrijgbaar op de stand van WRQ.

WRQ is te vinden op standnummer 117 van het Microsoft Partner Pavilion (standnummer L5142) van het Las Vegas Convention Center.

Voor meer informatie:
Monogram Communication Strategies (MCS) BV, telefoon 023 - 562 82 08.