WRQ benoemt Ron Grevink tot productmanager

Datum nieuwsfeit: 16-11-1999

WRQ benoemt Ron Grevink tot productmanager

Den Haag, 15 november, 1999 - WRQ maakt bekend dat Ron Grevink (35) is benoemd tot Europees Product Marketing manager van de host-access producten bij WRQ. In die functie is hij verantwoordelijk voor de positionering en marketing van de host-access-oplossingen in Europa en voor het analyseren van trends binnen de diverse Europese markten.

Ron Grevink is de afgelopen drieënhalf jaar bij WRQ werkzaam geweest als systems engineer. Daarvoor werkte hij negen jaar in diverse functies bij Unisys.

Over WRQ
WRQ, opgericht in 1981, ontwikkelt software voor het koppelen, het beheren en het beveiligen van bedrijfsnetwerken. Deze softwareoplossingen helpen en bieden een hoge kwaliteit. De WRQ-producten worden ondersteund door WRQ's Guide Services technische supportprogramma.
WRQ is een particuliere onderneming en behoort tot de 17 grootste onafhankelijke PC-softwareleveranciers in de Verenigde Staten. Het bedrijf beschikt wereldwijd over vestigingen en distribueert haar producten in meer dan vijftig landen via een wereldwijd distributeursnetwerk. Het hoofdkantoor bevindt zich in Seattle (VS). Het Europese hoofdkantoor is sinds 1989 gevestigd in Den Haag. In Nederland worden de WRQ-producten gedistribueerd door BMC Software Services in Den Haag en Cosyco Software in Eindhoven. De distributeur in België is Cosyco Software België in Vilvoorde.

VOOR MEER INFORMATIE
WRQ, Vanessa Bakker, tel. + 31 (0)70 - 375 11 00 of Monogram Communication Strategies (MCS) B.V., Anneke de Kort, tel. + 31 (0)23 - 562 82 08
WRQ is te bereiken op het Web: www.wrq.com

WRQ, het WRQ-logo, WRQ Guide Services en Reflection zijn handelsmerken van WRQ, Inc. en zijn geregistreerd in de Verenigde Staten en in andere landen. Reflection EnterView, Reflection Hands-Free Administration, WRQ Express en AtGuard zijn handelsmerken van WRQ, Inc. Andere merk- en productnamen zijn handelsmerken van hun respectieve houders.