Xerox installeert DocuColor 100 full colour drukpersen

Datum nieuwsfeit: 16-11-1999

Persbericht

Bij De Creatieve Denkers en fotovaklaboratorium ProfColor: Xerox installeert twee DocuColor 100 full colour digitale drukpersen

Amstelveen, 16 november 1999 – Xerox (Nederland) B.V. installeerde recent een Xerox DocuColor 100 digitale full colour drukpers bij zowel De Creatieve Denkers van het Grafisch Centrum Utrecht als fotovaklaboratorium ProfColor in Veenendaal. Beide ondernemingen zien de DocuColor 100 als een belangrijk instrument voor het optimaal en flexibel inspelen op de wensen van hun klanten.

Actieve marktbenadering met DocuColor 100
De Creatieve Denkers hanteert een uitgesproken marketingconcept bij de benadering van klanten en prospects, waarbinnen de Xerox DocuColor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen