Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Gemert/Laarbeek

Persberichten 16 november 1999/

Politieberichten

MARIAHOUT- Kalkoen gestolen
Afgelopen weekend werden vanaf een bosperceel aan de Broeksteeg in Mariahout elf breedborst-kalkoenen gestolen Om op het terrein te komen is /zijn de dader(s) over een hekwerk in de omheining geklommen.

BEEK&DONK: Aanrijding
Op zondag 15 november, om en nabij 02.00 uur, vond een verkeersongeval plaats op de Schoolstraat in Beek&Donk. Een tot nu toe onbekende automobilist veroorzaakte een aanrijding, waarbij twee geparkeerde personenauto's van Beek&Donkenaren beschadigd raakten. De doorrijden moet behoorlijke schade aan zijn auto hebben. De politie is op zoek naar de veroorzaken van deze aanrijding.
Telefoon politie Gemert-Laarbeek: 0492-391200

AARLE-RIXTEL: Aanrijding
Op maandag 15 november, omstreeks 13.05 uur, reed een 25-jarige inwoonster van Aarle-Rixtel met haar
personenauto vanaf een uitrit de rijbaan van de Bosscheweg in Aarle-Rixtel op. Zij kwam in botsing met een over de Bosscheweg rijdende personenauto, bestuurd door een 44-jarige inwoner van Aarle-Rixtel. Beide auto's liepen schade op.

GEMERT: Aanrijding
Op maandag 15 november, omstreeks 14.45 uur, vond een verkeersongeval plaats op de Julianastraat in Gemert.
Een 25-jarige inwoner van Uden haalde met zijn personenauto een aantal op de rijbaan geparkeerde auto's in en kwam daarbij op de rijstrook voor tegemoetkomend verkeer. Hij botste daar tegen een tegemoet bestelauto, bestuurd door een 20-jarige inwoner van Raamsdonkveer. Het bleef bij materiele schade.

BEEK&DONK: Aanrijding
Op maandag 15 november, omstreeks 19.00 uur, vond een kopstaart-aanrijding plaats op de Gemertseweg in Beek&Donk. Ter hoogte van de kruising met de Bosscheweg botste een 43-jarige inwoner van Boekel met zijn personenauto achter op een personenauto, bestuurd door een 40-jarige inwoner van Helmond. Er ontstond lichte materiele schade aan de beide auto's.

GEMERT: Diefstal uit auto
In de nacht van 15 op dinsdag 16 november werd ingebroken in een aan de Diederikstraat in Gemert geparkeerde bestelauto. Een portierruit werd geforceerd en er werd een verlengkabel uit de auto gestolen. In dezelfde nacht werd in Gemert ingebroken in een aan de Lopense geparkeerde bedrijfsauto. Ook hier werd een ruit geforceerd. Er werden enkele elektrische gereedschappen gestolen.