Virtuele patat op Internet

Cebeco Nederland

16 november

VIRTUELE PATAT

De specialiteiten van aardappelproductenfabrikant Rixona zijn nu ook terug te vinden op Internet. Eén van die producten heeft zelfs een eigen site gekregen: Ras Frites.
Steeds meer werkmaatschappijen van Cebeco Groep zijn op het Internet te vinden. De volgende sites zijn zeker een bezoek waard: Aviko, Boers Holland, Broederij en Opfokbedrijf Verbeek, Cebeco Lilies, Cebeco Saaten, Cebeco Seeds Group, Cebeco Zaden, Cefetra, Comvee, Delta Dailyfood, Dumeco, Gebrs. De Vor, KeyGene, Korteweg, Kühne+Heitz, Plukon (Friki), Rijk Zwaan, Van den Bos Holding en Wiboltt.

Ook het aantal lid-coöperaties met een eigen site op het www stijgt gestaag: ABC, ACM, Cavo Latuco, met dochter Agrifirm, De Samenwerking en Maasmond-Westland.