Tryllian introduceert 'mobile agent'

Datum nieuwsfeit: 16-11-1999

Persbericht
Tryllian automatiseert Internetgebruik met behulp van 'mobile agents' Gossip-applicatie verzamelt kennis, eenvoudig en snel

Amsterdam/San Jose, 15 november, 1999 - Tryllian BV, Internet technologiebedrijf uit Amsterdam en deelnemer in het Twinning programma, heeft vandaag haar eerste softwareproduct geintroduceerd: Gossip 0.9. Gossip is een revolutionaire applicatie, bedoeld om de mogelijkheden te demonstreren van de 'mobile agent' technologie. Gossip kan nagenoeg automatisch informatie en kennis verzamelen op het Internet, gebruikmakend van eigen intelligentie en een zekere kennis van de wensen en eisen van de opdrachtgever/gebruiker. Gossip kan kosteloos gedownload worden vanaf http://www.tryllian.com .
Mobile agents zijn autonome softwareprogramma's ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen