Email Contact Seminar in Mediaplaza

Datum nieuwsfeit: 17-11-1999

17 november, Mediaplaza: het Email Contact Seminar

Op woensdag 17 november organiseren Rubicon BV en Kahuna in het Media Plaza te Utrecht een e-mail contact seminar. Het seminar is bedoeld voor alle organisaties die via e-mail contacten (willen) onderhouden met hun doelgroepen.

Voor veel organisaties is het moeilijk om een tijdig en kwalitatief goed antwoord te geven op hun e-mails. Toch biedt e-mail juist volop mogelijkheden om de kwaliteit van de dienstverlening en de service te verbeteren. De unieke eigenschappen van e-mail maken het immers mogelijk om tegen lage kosten een persoonlijk antwoord te geven aan de klant. Een e-mail contact center kan hierbij van hulp zijn. Een e-mail contact center kan het best gezien worden als een antwoordapparaat voor e-mailberichten, maar dan met gepersonifieerde antwoorden.

Tijdens het e-mail contact seminar vertellen diverse sprekers over de problemen én mogelijkheden van e-mail. Aan de orde komen onder meer de ervaringen in Amerika en de mogelijkheden om het e-mail contact center te koppelen aan een reeds bestaand callcenter. Ook worden er gerichte oplossingen voor de afhandeling van e-mail gegeven. Ten slotte vertelt een spreker van de Belastingdienst over de eerste praktijkervaringen met e-mail contact centers.

www.email-contact-center.com.
Info@email-contact-center.com

17 november, Mediaplaza: het Email Contact Seminar Voor het slim afhandelen van electronisch klantcontact! Meer info: www.email-contact-center.com