Nieuwe telefoonserie voor de groeiende DECT-markt in Europa

Siemens Nederland N.V.

ICP 1099.041 nl

Den Haag, woensdag 17 november 1999

Nieuwe telefoonserie voor de groeiende DECT-markt in Europa - Siemens voorspelt 26% groei op Europese DECT-markt in het jaar 2000

Om te voldoen aan de toenemende vraag naar DECT-toestellen (Digital Enhanced Cordless Telephony) in Europa presenteert Siemens haar nieuwe Gigaset 3000-serie, een reeks digitale draadloze telefoontoestellen met een CD-geluidskwaliteit, een groot bereik en een hoge afluisterveiligheid. De Gigaset 3000-serie is tevens de eerste serie DECT-toestellen met een handsfree-, standalone-model, waarmee de mogelijkheden voor huis- en kantoorbereik enorm worden uitgebreid.

Siemens, de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen