Nieuw Hicom ISDN/IP-communicatiesysteem van Siemens

ICP 1199.044 nl

Den Haag, woensdag 17 november 1999

Nieuw Hicom ISDN/IP-communicatiesysteem

Siemens Information and Communication Products introduceert de versie 2.2 van het Hicom 150 E Office ISDN/IP (Internet Protocol)-communicatiesysteem.
Dit systeem voor het midden- en kleinbedrijf beschikt over vele nieuwe mogelijkheden en toepassingen zoals een DECT cordless systeem waardoor de gebruiker ook bereikbaar is als deze niet op zijn werkplek aanwezig is.
De uitgebreide Least Cost Routing functie kiest afhankelijk van de dag en het tijdstip automatisch de goedkoopste provider.
Naast de talrijke telefoniefuncties beschikt de Hicom 150 E Office over de gangbare open CTI-interfaces (TAPI en CSTA) zodat het systeem als communicatieserver binnen een Microsoft automatiseringsomgeving kan worden ingezet. Bovendien hebben gebruikers door de geïntegreerde IP-routerfunctie toegang tot het internet en kunnen thuiswerkers gebruik maken van e-mail en de intranet netwerkservers.

Het systeem is geschikt voor maximaal 250 toestellen en 120 netlijnen en kan werken zonder tussenkomst van een telefoniste.

Meer informatie vindt u op internet via:
www.siemens.nl/hicom150

Nadere inlichtingen voor de redactie:
Afdeling persvoorlichting, Sandra Strotkamp
Tel. (070) 333 1433