ABN AMRO Den Haag ontvangt emancipatieprijs haaglanden

Datum nieuwsfeit: 18-11-1999

ABN AMRO Bank N.V.
Public Relations (AA 1130)
Foppingadreef 22
1102 BS Amsterdam Zuidoost
The Netherlands
Tel. +31 (0)20 628 89 00
Fax. +31 (0)20 629 54 86
18 november 1999

ABN AMRO DEN HAAG ONTVANGT EMANCIPATIEPRIJS HAAGLANDEN

ABN AMRO Den Haag heeft uit handen van staatssecretaris mr. A.E. Verstand-Bogaert van Sociale Zaken en Werkgelegenheid de Emancipatieprijs Haaglanden ontvangen. De uitreiking vond plaats bij de Kamer van Koophandel Haaglanden te Den Haag.

De Emancipatieprijs, die dit jaar voor de tweede keer werd uitgereikt, is een initiatief van de gemeente Den Haag en wordt ondersteund door de Kamer van Koophandel Haaglanden en de gemeenten Delft, Leidschendam, Wassenaar en Zoetermeer. De prijs wordt toegekend aan een onderneming die een bijzondere inspanning heeft verricht op het gebied van emancipatie en/of diversiteit in personeelsbestand. De jury koos voor ABN AMRO Den Haag vanwege haar brede aanpak op deze gebieden en de aandacht die zij heeft voor het evenwicht tussen werk- en privéleven.

De Emancipatieprijs Haaglanden is voor ABN AMRO Den Haag de tweede prijs in één week tijd. Vorige week won zij de Nederlandse Kwaliteitsonderscheiding 1999. Beide prijzen stimuleren ABN AMRO Den Haag om een goed werkgever te zijn en haar kwaliteit in dienstverlening verder te verbeteren.

Perscontacten: Drs. Th.J. van Dijk, telefoon: (020) 6284748

Perscontacten:
geen

Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend