Kroymans Hilversum is Jaguar Dealer van het Jaar 1999

Datum nieuwsfeit: 18-11-1999
AutoRai

Kroymans Hilversum is Jaguar Dealer van het Jaar 1999 18-11-99.

Regionaal Jaguar Centrum Kroymans Jaguar Hilversum B.V. is op basis van uitgebreid onderzoek zojuist uitgeroepen tot beste Jaguar-dealer van het land. De medewerkers van het befaamde bedrijf in Hilversum wonnen namelijk het Jaguar Quality Club-onderzoek 1998-1999 en mochten daardoor met groot enthousiasme de Quality Club wisseltrofee in ontvangst nemen. Het is zonder twijfel een stimulans om voor het komende jaar nog betere resultaten te boeken, in de wetenschap dat de collega Jaguar-dealers hun uiterste best zullen doen om het volgende onderzoek op hún naam te brengen. Het Jaguar Quality Club kwaliteitsonderzoek gaat veel verder dan gebruikelijke enquêtes naar de tevredenheid van klanten. Natuurlijk speelt de Customer Satisfaction er een rol in, maar voor het onderzoek zeker even belangrijk is de manier waarop de bedrijfsvoering bij het dealerbedrijf wordt ingevuld. Aan de hand van een zeer uitgebreide checklist met 86 verschillende onderwerpen wordt in beeld gebracht of het bedrijf alle processen goed georganiseerd heeft. Daarbij gaat het om zaken als het uiterlijk van het pand, de aanwezigheid van lectuur in de wachtruimte voor klanten, de openingstijden en de manier waarop een marketingjaarplan en promotieacties worden ingevuld, maar ook om after sales voorzieningen als vervangende autos, betalingsmogelijkheden, training en opleiding van medewerkers en het werken met maandelijkse budgetten voor verschillende afdelingen in het bedrijf. Voor ieder onderdeel worden punten gegeven, met een haalbaar maximum van 1050 punten. Kroymans Jaguar Hilversum haalde dit jaar onder de 12 Regionale Jaguar Centra het hoogste aantal punten, en volgde daarmee Regionaal Jaguar Centrum Caspers in Groningen op, de winnaar van vorig jaar. Tweede in de uitslag van dit jaar is Regionaal Jaguar Centrum Blankespoor in Leidschendam. Manager Kees Bakker van Kroymans Jaguar Hilversum is vanzelfsprekend enthousiast: Natuurlijk is het voor onze hele ploeg uitermate prettig dat onze inspanningen op deze manier worden gehonoreerd. Wij realiseren ons echter ook, dat we permanent aan verbeteringen moeten blijven werken, met name als het gaat om het optimaal inspelen op de wensen van onze klanten. De verkoop van Jaguar is enorm gestegen, onder meer vanwege het succes van de Jaguar S-TYPE, en zal de komende jaren nog aanmerkelijk verder groeien. Er komt immers in 2001 nog een compacter model Jaguar bij, in een voor ons geheel nieuwe prijsklasse. Onze autos zijn zo goed dat we ze zelden in de werkplaats terugzien, maar een sterke stijging van de verkoop leidt vanzelfsprekend tot een veel grotere drukte voor alle mensen in het bedrijf. Daar op de best mogelijke manier op inspelen en elke klant volmaakt tevreden stemmen, dát is de grote uitdaging voor de komende tijd. En dan proberen we natuurlijk daarbij de Trophy bij ons in Hilversum te houden! Houten, 16 november 1999