Casema en Redback veroveren markt nieuwe breedbanddiensten

Datum nieuwsfeit: 19-11-1999

Geachte redactie,

Vandaag werd bekend gemaakt dat de Nederlandse kabel-tv operator Casema met behulp van Redback's SMS (Subscriber Management System) 100.000den klanten naast toegang tot het internet ook nieuwe breedbanddiensten zoals on-line gaming en video streaming gaat aanbieden. Casema is Redbacks eerste Europeese klant.

Sinds begin oktober is Redback Networks actief op de Europese markt. Redback is dé leverancier van geavanceerde netwerk oplossingen die een zeer snelle breedband opbouw met een verscheidenheid aan toegangsmedia mogelijk maken. Redbacks techniek vergemakkelijkt het met name ook voor kabel-tv aanbieder in de groeiende markt voor nieuwe breedbanddiensten te stappen.

Bijgaand ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen