Politiebericht Maasland

Datum nieuwsfeit: 19-11-1999

Vrijdag 19 November

DIEFSTAL AUTO VINKEL

Vanaf de Kastanjelaan te Vinkel is in de nacht van 18 op 19 november 1999 een witte Ford Transit bedrijfsauto ontvreemd. Kenteken VV-VR-58. Waarde onbekend.

AUTOBRAND OSS

Op 19 november 1999 omstreeks 07.10 uur ontstond brand in een geparkeerde auto aan de Van Lennephof te Oss. Oorzaak is niet bekend. Brandweer Oss bluste de brand. De voorzijde van de auto brandde uit.

DIEFSTAL AUTO OSS

Vanaf de Wagenaarstraat te Oss is in de nacht van 18 op 19 november 1999 een zwarte Opel Corsa, kenteken HJ-BS-80 ontvreemd. Waarde onbekend.

DIEFSTAL AUTO OSS

Vanaf de Gasstraat te Oss is op 18 november 1999 een rode Opel Kadett, kenteken NT-85-YP ontvreemd. Waarde f 2500,--

MATRASDIEF AANGEHOUDEN OSS

Op 18 november 1999 is een 19 jarige man uit Lith aangehouden op de Heuvel te Oss ivm diefstal van een matras bij een winkel aan de Heuvel te Oss. Toen de politie hiermee doende was, bemoeiden twee andere mannen zich er mee en beledigden de politiemensen. Deze mannen, 17 en 21 jaar, beiden uit Oss zijn aangehouden voor belediging.

SNELHEIDSCONTROLE KOOLWIJK

Bij snelheidscontrole op de Berghemseweg te Koolwijk op 19 november 1999 zijn 43 bestuurders bekeurd. Max. 80 km. Hoogst gemeten snelheid 105 km.

SNELHEIDSCONTROLE OSS

Bij snelheidscontrole op de Heihoeksingel te Oss op 19 november 1999 zijn 60 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 87 km.