Onderbreking radio- en tv-signaal ENECO

Datum nieuwsfeit: 20-11-1999
ENECO

Rotterdam, 15 november 1999

Onderbreking radio- en tv-signaal in groot aantal gemeenten

ENECO KabelTV & Telecom voert zaterdagnacht 20 november werkzaamheden uit aan het kabelnetwerk. Op dit moment ligt er een noodvoorziening over de dijk heen. In verband met dijkverzwaring moet ENECO deze noodvoorziening omzetten naar een permanente kabelverbinding.

Als gevolg van de werkzaamheden kan men in de nacht van vrijdag 19 op zaterdag 20 november tussen 00.00 uur en 08.00 uur in de gemeenten Graafstroom, Hardinxveld-Giessendam, Leerdam, Liesveld, Nieuw-Lekkerland, Papendrecht, Sliedrecht en Zederik geen radio beluisteren of televisie kijken. Tevens kan tijdens de signaalonderbreking TV Rijnmond niet ontvangen worden in Alblasserdam.

Klanten met vragen kunnen op werkdagen gratis bellen met de afdeling Service & Informatie van ENECO KabelTV & Telecom 0800 - 0603.