De Bedrijvenbank gaat Europees

De Bedrijvenbank gaat in Engeland, Frankrijk en Duitsland binnenkort eigen sites openen. Later volgen sites in een tiental andere Europese landen. Per land gaan we daartoe samenwerken met een bedrijf dat de bedrijvenmarkt goed kent. Dit betekent dat u ook uit die landen de profielen in de databank zult aantreffen. Er zijn daartoe een paar dingen toegevoegd op de site.

1. Abonnees kunnen kiezen uit verschillende valuta.

2. Abonnees kunnen kiezen uit verschillende talen. Klik daartoe rechtsboven op de taal van uw keuze. Op dit moment zijn we de Engelse versie aan het testen. Maandag 22 november wordt de complete Engelse versie erop gezet en dinsdag 23 november de Duitse. Andere talen volgen.

3. Omdat er binnenkort profielen uit andere landen bijkomen krijgt elk profiel twee landcodes mee: het land van vestiging en het land waarvoor het profiel bedoeld is. U komt beide codes tegen bij het invoeren van een profiel.

4. De naam Bedrijvenbank zal worden vervangen door het internationaal beter uitspreekbare SellBank.

5. Onder de knop statistiek kunt u zien hoeveel profielen er per land actueel zijn.

Noot redactie:

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot

Hans van Heertum
De Bedrijvenbank