Politiebericht Den Bosch

Datum nieuwsfeit: 21-11-1999

Zondag 21 November

BEDREIGER AANGEHOUDEN VLIJMEN

Op 20 november 1999 omstreeks 08.45 uur is een 31 jarige man uit Nieuwkuijk aangehouden vim bedreiging en vernieling. De man stond voor een woning aan de Vincent van Goghstraat te Vlijmen en bedreigde de 40 en 42 jarige bewoners. Overigens trof de politie in de woning van het slachtoffer een hennepkwekerij aan, die inbeslaggenomen is.

VALSE IDENTITEITSKAART DEN BOSCH

Op 20 november 1999 is een 23 jarige man uit Vught aangehouden omdat hij zich bij een bank aan het Stationsplein te Den Bosch legitimeerde met een vals identiteitsbewijs. De man was in het bezit van een identiteitsbewijs van een Amsterdammer en had zijn eigen foto gebruikt. De man is ingesloten.

INBRAAK WONING DEN BOSCH

Bij een inbraak in een woning aan de Van Reysstraat te Den Bosch in de nacht van 19 op 20 november 1999 is antiek, kristal en een geldbedrag weggenomen. De daders forceerden een deur. Waarde onbekend. Zaterdag is tussen 09.30 en 19.30 uur ingebroken in een woning aan de Tweede Rompert in Den Bosch. Uit de woning verdween geld, sieraden en kristal. Onbekenden forceerden een deur. De totale waarde is onbekend.

DIEFSTAL AUTO DEN BOSCH

Op 20 november 1999 is vanaf de Industriestraat te Den Bosch een donkerblauwe Mercedes 200D, kenteken HB-FN-95 ontvreemd. Waarde f 30.000,--

Tussen vrijdagavond en zaterdagavond is vanaf de Hekellaan in Den Bosch een blauwe Nissan Sunny, kenteken PT-39-NS, gestolen.

AANGEHOUDEN VOOR DIEFSTAL DEN BOSCH

Door de bewaking van het GZG te Den Bosch is op 19 november 1999 een 17 jarige jongen uit Den Bosch aangehouden ivm diefstal van een dicteerapparaat uit een werkkamer in het Grootziekengasthuis in Den Bosch. De man is overgedragen aan de politie.

ONDER INVLOED DEN BOSCH

Een 57 jarige inwoner van Den Bosch is zaterdagavond bekeurd wegens rijden onder invloed van alcohol. De man werd gecontroleerd op de Maaspoortweg. Na de ademanalyse kreeg hij een rijverbod van 7 uren en een proces-verbaal

INBRAAK IN WINKEL DEN BOSCH

Zondagmorgen rond 05.00 uur is ingebroken in een winkelpand aan de Rompertpassage in Den Bosch. Van de passage bleek een ruit vernield te zijn. Onbekenden kwamen in de winkel nadat ook van dit pand een ruit was vernield. Uit het pand verdween een nog onbekende hoeveelheid parfums en andere toiletartikelen. De totale schade is nog onbekend.

VERNIELINGEN

Zondagmorgen rond 06.00 uur vernielden onbekenden een ruit van een woning aan het Bollenveld in Den Bosch. De politie trof in de directe omgeving van de woning een spoor van vernielingen aan. Vanaf de rotonde werden twee verkeersborden weggehaald die even verderop op een auto en in de bosjes terug gevonden werden. Van een auto die geparkeerd stond op de Fleringen bleek de buitenspiegel vernield te zijn. Van een andere auto werd een achterlicht vernield. De daders bleven onbekend.