IKON TV zendt Molukse kerkdienst uit vanuit Assen

VAN MOLUKSE CHRISTENEN EN
MOLUKSE ISLAMIETEN
IN NEDERLAND

Ambon en vele andere dorpen liggen in puin. De wederopbouw zal vele jaren in beslag nemen. Het herstel van het normale leven zal verre van eenvoudig zijn. Hoe kunnen wij een bijdrage leveren aan de wederopbouw van Ambon en de dorpen? Hoe kunnen wij een bijdrage leveren aan het herstel van het normale leven op de Molukken? Wij zullen daartoe in overleg treden met verschillende instanties in binnen- en buitenland.
Als eerste stappen hebben wij:
Een Coordinatiegroep opgericht die zich zal bezighouden met concrete projekten.
Voorts hebben wij een Bankrekening geopend voor het lenigen van de eerste noden op de Molukken. Op deze rekening zijn Uw bijdragen van harte welkom. Deze rekening wordt beheerd door een
Stichting "Help Ambon in Nood".
In deze stichting nemen Christenen en Moslims deel.
De bankrekening luidt:

Banque Artesia te Utrecht rekeningnummer 63.36.36.800. t.n.v. de aktie "Help Ambon in Nood"

Een ieder voelt zich innig verbonden met onze broeders en zusters op de Molukken. Vanuit deze verbondenheid en het geloofsvertrouwen in Zijn Leiding willen wij als geloofs- gemeenschap onze broeders en zusters op de Molukken helpen. Wij vragen U ons daarin te steunen.

Moge Gods Genade en Barmhartigheid ons in deze stappen voorgaan.

Stichting "Help Ambon In Nood" Samenwerkingsverband tussen Molukse Christenen en Islamieten in Nederland e-mail (mkc@malra.org)