Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

VDO Dayton kiest Apex voor interactieve marketingcommunicatie

Datum nieuwsfeit: 22-11-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
PERSBERICHT

VDO Dayton kiest Apex voor haar interactieve marketingcommunicatie

Uden, 22 november 1999

Apex, één van Nederlands snelstgroeiende bureaus voor (interactieve) marketingcommunicatie, gaat voor VDO Dayton alle below-the-line activiteiten voor de Benelux verzorgen.

De Mannesmann Groep introduceerde dit najaar haar merk VDO Dayton, waarmee zij haar nummer één positie in de Europese markt (40%) voor mobiele multimediasystemen, waaronder autonavigatie- en caraudiosystemen, verder wil versterken.

Een nieuw product, een nieuw merk en een nieuwe markt, zoals Mannesmann het zelf omschrijft. VDO Dayton vertegenwoordigt een radicaal nieuwe productfilosofie, die zich kenmerkt door de modulaire opbouw van de systemen.
Als enige fabrikant levert VDO een complete serie systemen, die varieert van een los leverbaar autonavigatiesysteem tot een uitgebreid multimediasysteem, met een TMC-module, een module voor een geïntegreerde GSM-telefoon, een TV tuner, een CD wisselaar en digital audio broadcasting (DAB). Hiermee claimt VDO Dayton tevens een toppositie in de high-end caraudio markt. De hele lijn ademt een exclusieve, high tech vormgeving en is van een extreem hoge kwaliteit.

De communicatiestrategie van VDO Dayton draait allemaal om één gegeven: de emotie, waarbij het kwalitatieve bereik vóór de kwantiteit gesteld wordt. Voor de (interactieve) marketingcommunicatie gericht op de Benelux, heeft VDO Dayton gekozen voor Apex. Hierbij moet vooral worden gedacht aan de ondersteuning binnen de distributiekanalen en de actieve benadering van de diverse specifieke doelgroepen. Verantwoordelijk bij VDO Dayton: Rob van Vliet. Verantwoordelijk bij Apex: Bas Horck en Koen Willems.

Over Apex:
Apex ontwikkelt, integreert en implementeert
marketingcommunicatiestrategiën middels nieuwe en traditionele media. Zij werkt naast VDO Dayton verder voor o.a. Toshiba Information Systems, Danka Nederland, Neways Electronics International, Codis, Intervet, EMI, Van Tilburg mode, UUNET en 2B Interactive.

voor meer informatie: Apex marcom/interactive
Bas Horck
tel: 0413-255666 (horck@apex.nl)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie