Globalxs en Cybercomm definitief samen

Datum nieuwsfeit: 22-11-1999

GLOBALXS EN CYBERCOMM DEFINITIEF SAMEN

Als dienstverlener heeft onze organisatie een open oor voor wat ú wil. Daar zijn we ons terdege van bewust, maar natuurlijk zijn er altijd zaken voor verbetering vatbaar.

Na de samenwerking tussen GlobalXS en CyberComm, die sinds juni 1999 loopt, zijn deze twee internetproviders nu definitief samengegaan in één bedrijf. Door deze samensmelting is in een keer een plaats veroverd in de top 10 van de grootste Nederlandse hostingproviders. Formeel gezien is CyberComm BV overgenomen door GlobalXS BV, maar in de praktijk verandert er niet veel. Zo zal uw e-mailadres niet veranderen, omdat de 'labels' globalxs.nl en cybercomm.nl gewoon blijven bestaan. Het enige dat daadwerkelijk verandert, is de naam; GlobalXS is verleden tijd, vanaf nu heet het bedrijf CyberComm.

Door de overname kan op termijn kostenbesparender worden gewerkt. Dat kan resulteren in flinke prijsverlagingen voor voornamelijk bedrijven die het internet op willen. De bekende Business Accounts van GlobalXS worden met ingang van 1 december aangevuld met een Starters Business Account voor 79 gulden per maand. Ook de prijs van een domeinreservering zal dan aanzienlijk dalen. Voor de specificaties van de abonnementen kunt u kijken op www.cybercomm.nl.

Heeft u interesse in een Starters Business Account, dan kunt u contact opnemen met de Helpdesk. Deze blijft zoals altijd bereikbaar via telefoonnummer 0320 - 29 44 40.

Cybercomm B.V. begon in 1995 als eerste internetaanbieder in Friesland en groeide explosief. Door kwalitatief hoge diensten en flexibiliteit verwierf Cybercomm een groot marktaandeel in de zakelijke sector.

Dr. Paul Gelderloos, directeur van het nieuwe CyberComm, spreekt van een strategische stap voorwaarts. "Net als onze telefoniedienst 1650 zal ook deze internettak zich richten op het Midden en Klein Bedrijf. We merken telkens weer dat vooral in dat segment een groeiende behoefte is aan leveranciers die méér doen dan alleen diensten leveren. Service heeft ons bedrijf groot gemaakt en dat zal altijd de rode draad blijven. Onze diensten zijn geen losse producten. We bieden een compleet en volwaardig communicatiepakket."

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

CyberComm