Simar ontwikkelt document informatie management systeem

Datum nieuwsfeit: 22-11-1999

Simar Automatisering B.V. ontwikkelt document informatie management systeem (DIMS) gebaseerd op Caché 3.1

Amsterdam, 22 november 1999 - Simar Automatisering B.V. leverancier van bedrijfslogistieke systemen voor de keuken- en sanitairbranche annonceert een nieuw Document archiveringssysteem dat gebaseerd is op InterSystems' Caché 3.1.

Naast de hoofdprogramma's (KIMS voor de keukenbranche, SIMS voor de sanitair branche en KIMS Design een 3D tekenprogramma) heeft Simar Automatisering een geheel nieuw product ontwikkeld dat geheel onder Windows draait. De techniek van het elektronisch archiveren van documenten was tot nu toe uitsluitend voorbehouden aan grote, kapitaalkrachtige ondernemingen. De ingescande documenten worden op een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen