Compaq introduceert nieuwe krachtige workstations

Datum nieuwsfeit: 22-11-1999

Compaq introduceert krachtige workstations

Nieuwe productgeneratie omvat modellen met de nieuwste Intel-processoren, Rambus-geheugen en krachtige graphics

Gouda, 22 november1999 - Compaq Computer B.V. introduceert drie workstation modellen op basis van de nieuwste chipsets van Intel, het Deskpro Workstation AP250 en de Professional Workstations AP550 en SP750. Tevens kondigt Compaq een verbeterde versie aan van het Professional Workstation AP400. Met deze nieuwe modellen in haar workstation-productlijn biedt Compaq nu een complete reeks van oplossingen die voorzien in de behoeften van veeleisende workstation-gebruikers.

Compaq Deskpro Workstation AP250
Het nieuwe Deskpro Workstation AP250 is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen