Datum nieuwsfeit: 22-11-1999

HET NET

Het Net opent virtueel Winkelplein op Internet

Maandag 22 november - Het Net opent, in samenwerking met Macropolis, een virtueel Winkelplein. Op Het Net Winkelplein vindt de consument meer dan 6.000 webwinkels, overzichtelijk ingedeeld in interessegebieden en productgroepen. En natuurlijk kan de consument, na het kijken en kiezen, bij veel webwinkels ook direct online bestellen. Het adres van Het Net Winkelplein is www.hetnetwinkelplein.nl. Het Net is een merk van de PLANET MEDIA GROUP.

Uitgebreide mogelijkheden
Naast de 6.000 webwinkels, bevat het Winkelplein ook een database van ruim 25.000 links die direct doorverwijzen naar specifieke productgroepen of diensten. Zo kunnen consumenten snel en gemakkelijk aanbieders met elkaar vergelijken. Daarnaast biedt Het Net Winkelplein extra's als:
. Aantrekkelijke aanbiedingen op elk interessegebied . Tip van de Dag
. Up-to-date redactionele informatie
. Gerubriceerde overzichten van gratis producten en prijsvragen . Productvergelijkingen door een samenwerking met Koopwijzer.