HP introduceert betaalbare pakketoplossingen voor mkb

Datum nieuwsfeit: 23-11-1999

BETAALBARE PAKKETOPLOSSINGEN VOOR HET MKB

Amstelveen, 17 november 1999 - Hewlett-Packard heeft een serie productpakketten ontworpen voor de specifieke behoeftes van verschillende bedrijfstakken binnen het MKB. Met op maat gesneden oplossingen voor specifieke organisatiebehoeftes helpt HP het MKB zijn productiviteit te verhogen en kosten te verlagen.

HP richt zich met de verschillende productpakketten in eerste instantie op verschillende bedrijfstakken binnen het MKB-segment. Bedrijven kunnen zo snel en makkelijk de juiste oplossing kiezen. Elk pakket bestaat uit een (kleuren)laserprinter en minstens één accessoire. Dit pakket kan worden uitgebreid met extra geheugen, een harde schijf of een HP SupportPack met drie jaar uitgebreide garantie. Zo is er een specifieke oplossing voor het afdrukken van A3 en A4 van hoge kwaliteit en met hoge snelheden en het verwerken van grote, complexe bestanden.

De actie loopt van 1 december 1999 tot en met 31 januari 2000. Afhankelijk van de configuratie kan tot maximaal fl. 1600,- worden bespaard op de normale verkoopprijs. Meer informatie over de verschillende pakketten voor het MKB is verkrijgbaar bij het Verkoop Informatie Centrum, tel: 020 - 547 66 66.

Informatie over Hewlett-Packard en het Y2K-programma is te vinden op: www.hp.nl.

Hewlett-Packard is een toonaangevende leverancier van oplossingen en services voor computing en imaging voor zakelijke gebruikers en thuisgebruikers. De activiteiten van HP zijn gericht op het maximaal benutten van de mogelijkheden van internet voor zijn gebruikers en de verspreiding van elektronische diensten. HP introduceert Agilent Technologies als een onafhankelijk bedrijf medio 2000. Agilent bestaat uit HP's organisatie voor de productie en verkoop van test-en-meetapparatuur, halfgeleiders, medische systemen en apparatuur voor chemische analyses. Agilent is marktleider in verschillende marktsegmenten

HP heeft 83.200 werknemers in dienst en behaalde in 1999 een omzet van circa 42,4 miljard dollar. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. De omzet van Hewlett-Packard Nederland bedroeg in 1999 ruim 2 miljard gulden. De omzet van Agilent Technologies in Nederland bedroeg in 1999 circa 175 miljoen gulden.

Noot voor redacties