ViewSonic introduceert nieuwe PerfectFlat-beeldschermen

Paul Kok Consultants BV Koningin Wilhelminaweg 469 3737 BE Groenekan

ViewSonic introduceert twee nieuwe PerfectFlat(TM)-beeldschermen

De PF790 en PF775 geven beelden zonder vervorming

Beeldschermfabrikant ViewSonic heeft twee nieuwe producten toegevoegd aan zijn Professional Series, die beide gebruikmaken van de PerfectFlat(TM)-technologie van het bedrijf.

De PF790 en de PF775 bieden een volkomen vlak beeld zonder vervormingen eb met een minimale schittering. De PerfectFlat(TM)-technologie van ViewSonic voorkomt weerspiegeling, in tegenstelling tot de traditionele, gekromde beeldschermen, die licht uit alle hoeken naar de gebruiker kaatsen. Met een beeld dat verhoudingen op natuurlijke wijze weergeeft zijn beide modellen geschikt voor veeleisende toepassingen als DTP, beeldbewerking, pre-press, computergames en Internet.

De 19" PF790 (met een zichtbaar beeld van 18") heeft een beeldscherm dat van rand tot rand helemaal vlak is en dat vanwege het apertuurrooster nauwkeurige afbeeldingen geeft met superieure kleuren.

Het apertuurrooster van de PF790 heeft een superkleine streepafstand die varieert van 0,25-0,27 mm voor beelden met messcherpe kleuren. Verder heeft het nieuwe scherm een niet-flikkerende aanbevolen resolutie van 1280 x 1024 bij 90 Hz en een maximale resolutie van 1600 x 1280 bij 77 Hz.

De 17" PF775 (16" zichtbaar) heeft een annbevolen resolutie van 1280 x 1024 bij 90 Hz, een maximale resolutie van 1600 x 1200 bij 77 Hz en een apertuurrooster met een streepafstand van 0,25 mm.

Aaron Fright, Product Line Manager van ViewSonic Europe, zegt: "Door in zowel de PF790 als de PF775 ViewSonic's
PerfectFlat(TM)-displaytechnologie te bouwen, kunnen we gebruikers uiterst heldere, scherpe beelden met superieure kleuren bieden."

De beeldschermen hebben een ARAG® multi-layer-behandeling ondergaan om reflectie en weerspiegeling te voorkomen. Hierdoor wordt licht van de gebruiker weggebogen, terwijl het beeld scherp en helder blijft.

De PF790 en de PF775 zijn snel te installeren en in te stellen dankzij het digitale OnView®-bedieningspaneel. Bovendien zijn beide modellen gecertificeerd volgens TCO '99, voldoen ze aan de PC '99-normen en zijn ze geschikt voor Plug & Play in zowel Mac- als PC-omgevingen.

Op dit moment zal de ViewSonic PF790 in de winkel ƒ1.259 gaan kosten (adviesprijs) en de PF775 ƒ 899 (beide prijzen zijn excl. BTW). Beide modellen zijn vanaf eind november verkrijgbaar en hebben een Express Exchange(TM)-24-uurs on-site inruilgarantie van drie jaar. Deze garantie houdt in dat een defect exemplaar gedurende drie jaar op de gebruikerslocatie wordt omgeruild.

ViewSonic Press Office
Paul Kok Consultants BV
Koningin Wilhelminaweg 469, 3737 BE Groenekan, The Netherlands Tel: +31 (0) 346 217 111 Fax: +31 (0) 346 217 118

ViewSonic Northern Europe ViewSonic House, Fleming Way, Crawley, West Sussex, RH10 2GA, United Kingdom