Showtime bij Mazda in december

SHOWTIME BIJ MAZDA IN DECEMBER

Den Haag, 24 november 1999

Voordeel tot 7.265 gulden en kans op gratis bezoeken Dinner Show 2000

Alle Nederlandse Mazda-dealers staan tijdens de maand december in het teken van Showtime. In de schijnwerpers staan Demio-, 323 FastBreak- en 626- aktiemodellen waarbij het maximale voordeel op kan lopen tot
7.265 gulden.

Demio met Kids-pakket

Naast alle Demio standaardvoorzieningen zoals stuurbekrachtiging, verschuifbare achterbank, bestuurders airbag, een dakrailing, een afdekhoes voor de bagageruimte en bekerhouders voor en achter, kan tijdens 'Showtime bij Mazda' de Demio in de 1.3 LX- en de 1.3 GLX-versie uitgerust worden met een Kids-pakket.

Dit pakket bestaat uit sierstootlijsten, een pushbar, lichtmetalen velgen en een zonneschermset. Dit pakket omvat tevens een gordelhoes, een bagagenet achter de voorstoelen, een Demio clipradio en een Demio sleutelhanger met parkeerwekker. Aangezien de GLX-versies standaard al zijn uitgerust met sierstootlijsten wordt op dit model een op afstand bedienbare centrale deurvergrendeling toegevoegd.

Het Kids-pakket, dat een waarde vertegenwoordigt van 3.500 gulden wordt aangeboden voor 1.495 gulden. Een voordeel dus van ruim 2.000 gulden. Er is al een Mazda Demio 1.3 LX met Kids-pakket vanaf 28.490 gulden.

323 FastBreak Sports

Op basis van de 1.5 liter GLX-versie is de 323 FastBreak Sports voorzien van allerlei sportieve accessoires zoals lichtmetalen velgen, sportieve bekleding, dakrailings en ABS. De 323 FastBreak Sports is verkrijgbaar in de kleuren Innocent Blue, Highlight Silver, Supreme Blue en Black.

Normaal bedraagt de meerprijs 4.500 gulden. Tijdens 'Showtime bij Mazda' hoeft er slechts 1.000 gulden voor te worden betaald. Het voordeel hier is dus 3.500 gulden. De Sports-versie van de 323 FastBreak is inclusief metallic lak verkrijgbaar vanaf 38.935 gulden.

323 FastBreak met GTI-pakket

In de metallic kleuren Innocent Blue en Glacial Siver is de 323 FastBreak beschikbaar met een GTI-pakket. Dit bestaat uit lichtmetalen velgen, een voorspoiler en sideskirts, een uitlaatsierstuk en een GTI-badge.

De speciale Showtime-prijs van het GTI-pakket bedraagt 2.275 gulden. Ten opzichte van de normaal gangbare prijs van 5.750 gulden is dit een voordeel van 3.475 gulden.

626 Supreme

De 626 Supreme-versies zijn, zo lang de voorraad strekt, leverbaar in de kleuren Highlight Silver, Twilight Blue en Excellent Green. Afhankelijk van de motorisering kan het voordeel oplopen tot maar liefst 7.265 gulden.

Ten opzichte van de gangbare LX-modellen zijn de 626 LX Supreme Sedan, Hatchback en Wagon-versies voorzien van een derde hoofdsteun achter, een pollenfilter, een passagiers airbag en side airbags met bezettingssensor.

Verder zijn de Supreme-uitvoeringen uitgerust met lichtmetalen velgen, metallic lak en 195/60 R15 banden. De Sedan en Hatchback-versies zijn ook nog voorzien van ABS terwijl airconditioning is ingebouwd in de Wagon.

De 626 Supreme GLX-uitvoeringen van de Sedan, Hatchback en Wagon-versies zijn nóg vollediger uitgerust. Naast alle extra's in de LX-modellen is hier ook nog sprake van Traction Control (m.u.v. de diesel-versies), verwarmde buitenspiegels, mist-lampen vóór, een dubbele vergrendeling van de sloten en een houtlook in het interieur.

In de 626 Supreme-serie is er al een 626 Sedan vanaf 42.995 gulden. De Hatchback is verkrijgbaar vanaf 43.695 gulden en de Wagon heeft een vanafprijs van 44.495 gulden.

Dinner Show 2000

Van 6 december tot en met 4 januari a.s. maakt iedere bezoek(st)er aan een Mazda-showroom kans op één van de 150 sets van twee toegangskaarten voor de nieuwe en spectaculaire Dinner Show 2000 die in de Hilversumse Studio 21 plaatsvindt.