Ericsson introduceert Upfront Support TM en Wireless LAN

Datum nieuwsfeit: 24-11-1999
Keywords: Template, Fixed 800

Ericsson introduceert Upfront Support TM en Wireless LAN op Brussels Call Center Exhibition `99

24 November 1999

Ericsson, één van de belangrijkste Europese leveranciers van call centers, koos de Brussels Call Center Exhibition '99 uit voor de Belgische première van Upfront Support en voor een demonstratie van hun Wireless LAN-toepassingen.

De Brussels Call Center Exhibition '99 vindt plaats op 24 en 25 november e.k. in het Tentoonstellingspark van Brussel (Heizel).

Ericsson brengt primeur op Brussels Call Center Exhibition '99

De Brussels Call Center Exhibition '99 is een internationale beurs, toegankelijk voor alle bedrijven die de functionele en financiële voordelen van het werken met een call center wensen te ontdekken of die op de hoogte willen blijven van de laatste ontwikkelingen op het vlak van de call center technologie. De beurs werd vorig jaar door Ericsson uitgekozen om zijn nieuwe Next Call Center oplossing voor het eerst aan de Belgische markt voor te stellen. Dit jaar staat Ericssons deelname in het teken van de introductie van twee nieuwe call center toepassingen, nl. Upfront Support en Wireless LAN. Beide toepassingen zullen uitvoerig gedemonstreerd worden tijdens de beurs.

Upfront Support

Deze nieuwe Internet Customer Service toepassing combineert de kracht van het internet met het persoonlijke karakter van bestaande telefonische diensten. Upfront Support resulteert in een betere respons, een hogere effectiviteit en een efficiëntere kostenbeheersing en wordt hierdoor de sleutel tot het Customer Care Center van morgen.

Geïntegreerd in Ericssons Next Call Center dekt deze oplossing het gehele bereik van Customer Interaction, gaande van geautomatiseerde ondersteuning via het Web over rechtstreeks contact met een Call Center Agent via text-chat of een telefonisch gesprek.

Tijdens de beurs wordt Upfront Support in een « customer care » toepassing gedemonstreerd.

Wireless LAN

Ericsson biedt Wireless LAN-systemen aan die voor laptop gebruikers op het bedrijfsnetwerk ononderbroken mobiele toegang verschaffen tot alle beschikbare intranet en internet netwerkbronnen. Voor laptop gebruikers is Wireless LAN het ideale middel om toegang te verkrijgen tot een LAN en dus ook tot file servers, e-mail servers, elektronische kalenders en intranet informatie databases.

Bovendien wordt elk radio-toegangspunt voorzien van een firewall unit die verhindert dat onbevoegde personen toegang krijgen tot het LAN. Veiligheid en privacy worden dus optimaal gewaarborgd en zijn even groot als bij een vaste lijnverbinding.

Tenslotte is een Ericsson Wireless LAN-systeem in staat om probleemloos een communicatiesessie over te schakelen van de ene radiocel naar de andere, zonder dat deze onderbroken wordt door de veiligheidsprocedures tussen de firewalls van beide cellen.

Call center onmisbaar in moderne bedrijfsvoering

Een call center bestaat uit 3 grote pijlers: de technologie van telefonie en informatica, de integratie van beide technologiëen (i.e. CTI - Computer Telephony Integration) en de organisatie en het beheer van Human Resources (in vaktermen ook teleoperatoren of agenten genoemd). Het helpt bedrijven bij een snellere en efficiëntere communicatie met de klant. Meer en meer bedrijven beginnen de call center technologie anders te gebruiken: niet langer als een bijkomend, afzonderlijk kanaal, maar als eerste-lijnskanaal voor álle contacten met de klant. Dit impliceert dat vele bedrijfsmedewerkers de facto in meerdere of mindere mate call center agenten zijn, die doorgaans verspreid zitten over verschillende locaties. De eisen inzake flexibiliteit die aan de call center technologie worden gesteld, zijn hierdoor onvermijdelijk hoger geworden.

Next Call Center & BusinessPhone

Next Call Center van Ericsson speelt in op deze nieuwe evolutie. Het is een innoverende en modulaire toepassing die de betrouwbaarheid van telefonie verenigt met de flexibiliteit van informatica. Next Call Center functioneert in diverse netwerksituaties, waaronder het Internet, en laat ook toe thuiswerkers in te schakelen.

Naast het innoverende Next Call Center werd op de vorige editie van de Brussels Call Center Exhibition de nieuwe call center oplossing voor KMO's voorgesteld: het BusinessPhone Call Center. BusinessPhone Call Center Assistant biedt de teleoperatoren een aantal toepassingen die zijn workflow vereenvoudigen en zijn productiviteit aanzienlijk kunnen verhogen. Het product laat vanuit de vertrouwde Windowsomgeving (Word, Excel, Access,...) toe informatie over oproepen aan te maken, te beantwoorden en op te slaan. Daarnaast kunnen ook administratieve en boekhoudkundige taken uitgevoerd worden.

Ericsson biedt bedrijven totaaloplossingen aan, gaande van de analyse van activiteiten en behoeften tot de implementatie en de optimalisatie van een call center.

Ericsson is de meest toonaangevende leverancier van de nieuwe telecomwereld. Zijn communicatieoplossingen combineren telecom- en datacomtechnologie met bewegingsvrijheid voor de gebruiker. Met meer dan 100.000 werknemers in 140 landen maakt Ericsson communiceren eenvoudiger voor zijn klanten - netwerkoperators, service providers, ondernemingen en particulieren - overal ter wereld. Bezoek Ericssons Pers-site op: www.ericsson.se/pressroom

In België bestrijkt Ericsson, met een huidig personeelsbestand van een 380-tal medewerkers, alle gebieden van tele- en datacommunicatie. De Belgische vestiging realiseerde in 1998 een zakencijfer van 4,5 miljard BEF.

VOOR MEER INFORMATIE KUNT U ZICH WENDEN TOT:

Véronique Lenne, Communications Manager, Ericsson NV/SA Tel. : +32 2 745 13 06 E-mail : (veronique.lenne@ebr.ericsson.se)

Frédéric Boone, Marketing Division Manager, Entreprise Solutions, Ericsson NV/SA Tel: +32 2 745 13 03 E-mail: (frederic.boone@ebr.ericsson.se)

Laatste aanpassing op 30 November 1999 Laat van je horen

Legal Contacts Search Home Map Top