Bell & Howell introduceert nieuw korte-termijn leaseprogramma

Datum nieuwsfeit: 25-11-1999

Bell & Howell introduceert nieuw 'korte-termijn' leaseprogramma

Zwanenburg, november 1999 - - Bell & Howell Financial biedt klanten nu ook de mogelijkheid apparatuur te leasen voor een periode van (maximaal) drie maanden, waardoor zij ook in zeer drukke productieperioden de controle over jobs behouden. Dankzij de flexibiliteit van het programma blijft het productiewerk dus in huis en hoeven jobs niet uitbesteed te worden.

Het leaseprogramma van Bell & Howell is zeer vernieuwend in de industrie. Bij andere programma's is het vaak vereist de leaseperiode voor drie à vijf jaar vast te leggen, terwijl het inzetten van de technologie slechts voor een veel kortere periode nodig is. Om die reden biedt Bell & Howell een korte termijn programma met, indien gewenst of noodzakelijk, eventuele verlenging.

'Met het realiseren van dit 'korte termijn' leaseprogramma komen we tegemoet aan de directe behoefte uit de markt; meer flexibiliteit tijdens piekperioden. Nu besteden veel klanten hun jobs uit om toch een deadline te halen, waardoor de winstmarges aanzienlijk afnemen', stelt Waleed Khan, European General Manager bij Bell & Howell Financial Services.

Bell & Howell Financial Services biedt een reeks van producten waardoor klanten in Europa op een kosteneffectieve en belastingefficiënte manier kunnen beschikken over totaaloplossingen voor mailprocessing.

Bell & Howell Nederland b.v., Postbus 53, 1160 AB Zwanenburg. Telefoon: 020 - 4073530, fax: 020 - 4073535

Over Bell & Howell
Bell & Howell - met haar hoofdkantoor in Skokie, Illinois (VS) - is een leidende aanbieder van informatieoplossingen en diensten aan ondernemingen in de hele wereld. Alle divisies zijn gericht op het bewerken van informatie door middel van software en dienstverlening, waardoor klanten effectiever en efficiënter kunnen opereren.
Bell & Howell Mail and Messaging Technologies levert en ontwikkelt oplossingen die gericht zijn op bedrijven met een hoge verzendingsproductie, zoals financiële instituties, bedrijven die creditcards verwerken, telecommunicatie- en verzekeringsbedrijven, nutsbedrijven, direct mailers en dienstverlenende bureaus. Deze bedrijven bewerken hun dagelijkse mailings (zoals mededelingen en facturen) tot doelgerichte documenten en elektronische communicatie. Het bedrijf biedt haar klanten een reeks geïntegreerde systeem- en serviceoplossingen. Hiertoe behoren ook gegevensbewerkings- en databasegestuurde couverteersoftware, snelle couverteer- en sorteersystemen en uitgebreide service, ondersteuning en financierings- mogelijkheden. Nadere informatie over the Bell & Howell Company is beschikbaar op de website:www.bellhowell.com.

Redactionele informatie: Influx PR - Margienke Bos/Jakob Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Tel.: 055 - 366 3034, fax: 055 - 360 2661, e-mail: (prinflux@cs.com). Ref.:Pb0699