Palm organiseert Palmsourch 99 Europe

Datum nieuwsfeit: 25-11-1999

Palm organiseert Palmsourch 99 Europe

Bijeenkomsten voor Palm-ontwikkelaars met presentaties van AvantGo, Computer Associates, Handspring, IBM, Lotus, Oracle, Puma Technologies, Sun, Symbol Technologies en TRG

Maarssen / Brussel, 25 november 1999 - Palm Computing, een onderneming van 3Com, organiseert haar Europese PalmSource 99 bijeenkomsten voor Palm Computing-ontwikkelaars op 9 december in Londen en op 14 december in München.

De evenementen bieden ontwikkelaars en corporate klanten toegang tot een rijke verscheidenheid aan informatie over Palm Computing en integratie van Palm handheld organizers in de bedrijfsomgeving. Tijdens beide PalmSource 99 bijeenkomsten worden zeven breakout-sessies georganiseerd en is er een paviljoen ingericht waarop Palm Computing zich samen met een aantal aanbieders van strategische oplossingen presenteert. Deelnemers worden geïnformeerd over de draadloze strategie van Palm Computing en kunnen kennismaken met de nieuwe Palm OS 3.5 besturingssoftware en de nieuwste producten van Palm Computing licentiehouders en ontwikkelaars.

Verschillende oplossingsaanbieders organiseren seminars en er zijn keynote speeches van onder meer Mark Bercow, vice-president strategische allianties en platformontwikkeling van Palm Computing, en van Gabriel Acosta Lopez, hoofd ontwikkelingsservices van Palm Computing. Het gebodene laat ontwikkelaars kennismaken met nieuwe markten en toepassingen en biedt een overzicht van krachtige nieuwe ontwikkelingstools. Bovendien kunnen ze collega's ontmoeten en marketingideeën, productconcepten en visies uitwisselen met Europese VARs, ISV's, systeem-integrators en solution-providers uit de handheld IT-wereld.

"Palm Computing dankt een groot deel van haar kracht en succes aan de ontwikkelaarsgemeenschap," verklaart Mark Bercow. "De PalmSource 99 evenementen zijn goede gelegenheden om bestaande en nieuwe platform-leden aan te moedigen ontwikkelingsbijdragen te leveren en hun voordeel te doen met de kansen die de opkomende Palm Economy biedt. Bovendien bieden ze deelnemers de gelegenheid strategische gedachten en ontwikkelingsideeën rechtstreeks uit te wisselen met ontwikkelaars en marketeers. Voor wie op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen van het Palm Computing-platform en van de handheld industrie als zodanig, is PalmSource 99 verplichte kost."

Inschrijving
Voor meer informatie en inschrijving kunnen belangstellenden terecht op de PalmSource 99 website op events.zdprod.com/3com/palmsource. Deelnamekosten bedragen £75/DM220 bij snelle aanmelding en £95/DM250 in de laatste week. Inschrijving is mogelijk door het online registratieformulier op de website in te vullen en te faxen naar +33 (0) 1 46 39 01 28.

Over Palm Computing
Het Palm Computing-platform is de basis voor de succesvolle Palm V, Palm VII en Palm III(x) connected organizers van 3Com en de handheld producten van 3Com's strategische OEM-partners, waaronder IBM, Franklin Covey, QUALCOMM en Symbol Technologies. De Palm Computing-producten vinden hun toepassing in zowel de consumentenmarkt als de zakelijke omgeving en worden ingezet voor toepassing in onder meer retail, logistiek, gezondheidszorg en productie. Met meer dan 2 miljoen verkochte exemplaren en een aandeel van circa tweederde van de mondiale markt zijn de Palm Computing-producten de meest succesvolle organizers ter wereld. De Palm HotSync-technologie is de meest toegepaste synchronisatietechniek. Er zijn inmiddels duizenden applicaties, tools en services voor het Palm Computing-platform beschikbaar en er werken meer dan 23.000 ontwikkelaars aan nieuwe applicaties en hardware-uitbreidingen. Palm heeft een website op www.palm-europe.com.

Over 3Com
Invulling gevend aan de belofte "3Com - More connected" biedt 3Com bijna 300 miljoen gebruikers netwerktoegang tot een rijke verscheidenheid aan informatiebronnen, op basis van meer producten en technologieën dan enige andere netwerkleverancier. 3Com's innovatieve oplossingen geven antwoord op de netwerkbehoeften van een brede groep gebruikers, van consument en eenmansbedrijf tot multinational, en van telecomaanbieder tot network service provider. 3Com onderhoudt websites op www.3com.nl en www.3com.be.

Voor meer informatie:
Hinke de Koning Communicatie