Studenten organiseren online gaming workshops: Javaday

Datum nieuwsfeit: 25-11-1999

Studenten organiseren online gaming workshops: Javaday

Datum: 25 november 1999

Vierdejaars studenten Bedrijfspresentatie (Hogeschool Holland) organiseren op 25 november 1999 in Den Bosch diverse workshops met de titel 'Javaday'. De opdracht is om als collectief een evenement in de lijn van de studierichting te organiseren. De groep presenteert zich als '16-bits Creative MarCom-team'. Zij heeft als doel laatstejaars studenten Informatica te enthousiasmeren voor het schrijven van games in de Java programmeertaal. Java is vooral populair als taal voor webpagina's. Over de taal als hulpmiddel voor de ontwikkeling van games op het internet is daarentegen minder bekend.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen