NetPlus voegt nieuwe sites toe aan portfolio

Datum nieuwsfeit: 26-11-1999

NetPlus voegt diverse nieuwe sites toe aan portfolio

NetPlus tekende onlangs weer een aantal nieuwe exploitatie-overeenkomsten. De volgende klanten zullen aan NetPlus' portfolio worden toegevoegd:

LokatieNet (www.lokatienet.nl/)
Free LokatieNet (free.lokatienet.nl/)
RouteNet (www.routenet.nl/)
WEB! Guestbook (www.webguestbook.com/)
Vakantienet (www.vakantienet.nl/)
StagePlaza (www.stageplaza.nl/)
Help Mij (www.helpmij.nl/)
Checkit Webconsultants (www.checkit.nl/)
ProNetLink (www.pronetlink.com/)
Baldie (www.baldie.nl/)
Kink FM (www.kinkfm.com/)

NetPlus draagt zorg voor de acquisitie van adverteerders en zal de promotie van de sites vooruitstrevend aanpakken. Bij de selectie van de advertenties wordt gebruik gemaakt van intelligent agents en NetPlus' admanagementsysteem.

NetPlus
NetPlus is de grootste en snelst groeiende website-exploitant van Nederland. NetPlus opereert als intermediair tussen adverteerders en site owners: enerzijds helpt NetPlus haar klanten doelgericht te adverteren op internet, anderzijds maakt NetPlus websites winstgevend als exploitant. Dankzij haar uitgebreide netwerk kan NetPlus adverteerders de mogelijkheid bieden om alle aspecten van internet advertising volledig te benutten. Om breedte en diepgang te bieden heeft NetPlus een aantal goed doordachte websites bijeen gebracht. Een compleet overzicht staat op de website van NetPlus, www.netplus.nl/.

Noot voor redacties