Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Studieavond: database als basis nieuw marketinginstrument

Datum nieuwsfeit: 29-11-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Ernst & Young

Nieuws
Consulting

Studieavond over database als basis als nieuw marketinginstrument

Managers en marketeers moeten steeds beter weten wie hun klant is en waaraan die behoefte heeft. Steeds meer bedrijven verzamelen daarom zoveel mogelijk gegevens over hun klanten in de hoop dat die schat aan informatie van nut is bij het ontwikkelen en aanbieden van producten. Maar het aanleggen van een database is niet voldoende. De vraag ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie