Praktijkbijeenkomst 'Zonneboiler' in Amersfoort

Praktijkbijeenkomst 'Zonneboiler'

29/11/1999 29/11/1999
Amersfoort

In steeds meer nieuwbouwprojecten zorgt de zonneboiler voor warm water. In de bestaande bouw kiezen ook steeds meer particulieren voor een zonneboiler. Ook u zult dit energiezuinige warmwatertoestel steeds vaker ontmoeten. Het Novem kenniscentrum heeft i.s.m. TNO Bouw speciale praktijkbijeenkomsten zonneboiler ontwikkeld, zodat u:. in uw bouwprojecten vakkundig zonneboilers kunt toepassen. als annbieder van woningen de woning met een zonneboiler optimaal kunt aanbieden. als gemeente of energiebedrijf het toepassen van zonneboilers succesvol kunt stimuleren.

Programma
De praktijkbijeenkomsten 'Zonneboiler' bestaan uit twee aaneengesloten dagdelen (9.30 - 16.30 uur)In het ochtendprogramma wordt de techniek van de zonneboiler uitvoerig besproken. Tevens zullen ook de kosten, subsidies, gebruikskosten, verkoopaspecten e.d. aan de orde komen.Het middagprogramma is een praktijkmiddag. Er wordt een bezoek (per bus) gebracht aan een locatie waar zonneboilers zijn/worden geïnstalleerd. Hierbij wordt aandacht besteed aan: beleid en samenwerking, projectontwikkeling, stedenbouwkundige opzet en architectuur.

Overige data en plaatsen waar deze praktijkbijeenkomsten georganiseerd worden8 december: Zwolle14 december: Rotterdam22 december: Veldhoven

Naslagwerk
Elke deelnemer ontvangt een waardevolle syllabus. Deze syllabus vormt een goed naslagwerk voor de dagelijkse praktijk. Bij deze syllabus ontvangt u nuttige overzichten en andere praktische hulpmiddelen.

Bestemd voor:
Medewerkers van: gemeentelijke diensten, stedenbouwkundige adviesbureaus, projectontwikkelaars, woningbouworgansiaties, gebouwbeheerders, architectenbureaus, energie-adviesbureaus, aannemersbedrijven, makelaars, energiedistributiebedrijven en installatietechnische adviesbureaus

Kosten:
f 400,- incl. koffie/thee en lunch

Deelname:
Geïnteresseerden kunnen meer informatie en/of een deelname formulier aanvragen via het hieronder vermelde e-mail adres.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met
BOB-Praktijkbijeenkomsten: Saskia van der Spek, telnr. 0182-644202, faxnr. 0182-632360

Aanvraag aanmeldingsformulier: (vanderspek@bob.nl)

A9943ME5