Vereniging PINT geeft Biercafégids 2000 uit

Datum nieuwsfeit: 29-11-1999
Vereniging Promotie INformatie Traditioneel Bier (PINT)

Vereniging Promotie INformatie Traditioneel Bier

De Nederlandse Bierpagina's

PINT BIERCAFÉGIDS 2000

De officiële presentatie van de PINT biercafégids 2000 heeft inmiddels plaats gevonden tijdens de opening van het 22e PINT Bokbierfestival, op 29 oktober in de Beurs van Berlage. Het is een overzichtelijke gids die bierliefhebbers de weg wijst naar zo'n 180 Nederlandse biercafés. Klein en handzaam, dus makkelijk mee te nemen.

In de PINT biercafégids 2000 zijn, per provincie, de beste biercafés uitvoerig beschreven. Niet alleen adressen en openingstijden komen aan bod, maar bijvoorbeeld ook het aanwezige speciaalbierassortiment op tap en fles. Verder biedt de gids informatie over Nederlandse brouwerijen en over bierwinkels met een groot assortiment speciaalbier.

De PINT biercafégids 2000 is een eigen uitgave van de vereniging PINT (Promotie en INformatie Traditioneel bier), de onafhankelijke consumentenvereniging voor de speciaalbierliefhebber.

PINT is onder meer bekend door haar strijd voor eerlijke en volledige informatie op bieretiketten, consumententesten als het grote witbieronderzoek en het jaarlijkse Bokbierfestival.

De verkoop van de biercafégids gebeurt via PINT en via verschillende bierwinkels en biercafés.

De PINT biercafégids 2000 is voor PINT-leden verkrijgbaar voor 15 gulden. Niet-leden betalen 19,50 gulden (adviesprijs).

De gids is via PINT-postbus (zie onder) of via internet te bestellen. Bij bestelling komen er in dat geval nog portokosten bij.

U kunt ook reageren op de biercafégids 2000.

(GMT +1)

PINT, Postbus 3757, 1001 AN, Amsterdam

Telefoon: +31 (0)10 4848397 (Wim Bruijniks, voorzitter) Fax: +31 (0)10 4112879
E-mail: (info@pint.nl)
URL: www.pint.nl

© 1996 - 1999 PINT, Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.